kartki z wyciętymi kwiatami

Jak zrobić kartkę z wyciętym kwiatem?
MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl

Do wykonania tej pięknej kartki potrzebna jest tylko cierpliwość, koncentracja i precyzja. Materiały, z których wykonana jest kartka są tanie i ogólnodostępne. Nie będzie więc problemów z ich zorganizowaniem. Zobacz jakie to nieskomplikowane. Spróbuj samodzielnie wykonać taką kartkę.
P

* Blok techniczny.
* Nożyczki.
* Ołówek.
* Nożyk do cięcia.
* Kostka introligatorska.
* Kalka.
* Biały klej hobby w aplikatorze.
* Zwykły klej w sztyfcie.
* Aplikator.
* Szablony/wzory kwiatów.

1
szablon róży
Pobierz i wydrukuj szablon róży.
2
szablon goździka
Analogicznie, pobierz i wydrukuj szablon goździka.
3
wycinanie kwiatka - krok 1.
Przy pomocy ołówka i kalki nanieś na papier z bloku technicznego wzór/motyw kwiatka. Następnie bardzo precyzyjnie wytnij je nożyczkami lub nożykiem do cięcia, zależy czym Ci wygodniej.
4
wycinanie kwiatka - krok 2.
Łatwiej Ci będzie jeśli zaczniesz wycinać motyw od środka. Skup się podczas wycinania małych części, żeby zrobić to bardzo dokładnie. Pamiętaj, żeby położyć papier na powierzchni, po której można prowadzić ostrze nożyka.
5
wycięty goździk
Jak już wytniesz motyw kwiatka, przeprasuj go żelazkiem, żeby był idealnie płaski lub umieść pod ciężkimi książkami na kilka dni.
6
Umieść wycięty motyw na przodzie kartki. Złóż ją na pół i przeciągnij kostką in introligatorską, żeby zgięcie dobrze 'chwyciło'. Użyj kleju hobbistycznego, żeby przykleić motyw do kartki. Nałóż go za pomocą aplikatora. Rób to bardzo ostrożnie, aby nie rozerwać delikatnej struktury motywu. Przyciśnij motyw do kartki i poczekaj, aż klej wyschnie. Gotowe!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Brumka
25.05.2010
jak dla mnie - rewelacja. Kocham takie bajerki!