zaproszenie

Jak napisać zaproszenie?

AdelaAdela - specjalista Tipy.pl
3
Nie ważne jak bardzo atrakcyjne jest Twoje zaproszenie, jak bardzo starałeś się dobrać grafikę i słowa, jeśli nie umieścisz wszystkich potrzebnych informacji, Twoje zaproszenie będzie bezużyteczne. Pamiętaj, aby zawsze napisać datę wydarzenia, jego miejsce oraz przewidywany czas trwania. Jeśli jest jakiś motyw przewodni imprezy nie zapomnij o nim wspomnieć. Jeśli zapraszasz gości do nowego mieszkania lub na wesele poza miasto, możesz dołączyć do zaproszenia mapkę dojazdu.
4
Nie zapomnij zaznaczyć na zaproszeniu dnia do którego należy potwierdzić przybycie. Podaj również swój numer telefonu, aby można było się z Tobą bez problemów skontaktować. Możesz również dołączyć już zaadresowaną kopertę zwrotną, aby ułatwić znajomym odpowiedź i kontakt z Tobą.

Powiązane porady

bar
lunch biznesowy

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

MamaOli
25.05.2010
u nas nie ma jeszcze w zwyczaju dawania zaproszeń z każdej okazji. Zaproszenia to raczej tylko ślubne. Jak organizujemy u siebie święta, są urodziny dziecka czy jakaś rocznica to zawsze dzwonimy i zapraszamy rodzinę i przyjaciół telefonicznie. Nikt z moich znajomych również nie wysyła zaproszeń. Z pewnością jest to fajny pomysł ale dość praco i czasochłonny - w szczególności dla zapracowanych mam.