pierścionek zaręczynowy

Jak zmierzyć rozmiar pierścionka zaręczynowego?

TanyaTanya - specjalista Tipy.pl
Chciałbyś dopasować pierścionek zaręczynowy do rozmiaru palca dziewczyny i nie wiesz jak to zrobić? Jest wiele sposobów, aby zrobić to tak, aby Twoja dziewczyna się nie domyśliła o co chodzi. Poczytajcie poniższe porady.
1
Dyskretnie obserwuj dłonie dziewczyny. Zwróć uwagę czy nosi jakieś pierścionki. Jeśli tak, spróbuj w jakiś sposób "pożyczyć" jeden. Bądź bardzo ostrożny, aby nie nabrała podejrzeń. Możesz podkraść jej go z jej skrzyneczki z biżuterią, lub z łazienki (może czasami go ściąga podczas mycia rąk itp.). Jak zauważy, że pierścionka nie ma powiesz, że pewnie położyła w innym miejscu i zapomniała. Wówczas jeśli już go zdobędziesz, idź do złotnika i poproś aby zmierzył jego rozmiar. Oczywiście zapamiętaj go. Pierścionek podrzuć niedaleko miejsca z którego go wziąłeś (nastąpi wówczas "cudowne" odnalezienie).
2
Jeśli nie masz możliwości "pożyczenia" pierścionka dziewczyny polecam inny sposób. Otóż znajdź jakiś śmieszny, nie zobowiązujący, plastikowy czy metalowy pierścionek – tutaj jednak będziesz musiał spróbować trafić mniej więcej w rozmiar palca. Następnie idąc do dziewczyny wyjmij pierścionek i powiedz, że znalazłeś go po drodze na schodach itp. i załóż żartując. Ten sposób możesz niestety wykorzystać tylko raz, bo jeśli spróbujesz po raz drugi tej sztuczki z pewnością się domyśli że coś "knujesz". Jeśli nie trafiłeś z rozmiarem spróbuj ustalić czy ten, który "znalazłeś" jest za duży czy za mały i o ile.
3
Jeżeli twoja dziewczyna nie nosi żadnych pierścionków wypróbuj sztuczki następującej. Będąc w pobliżu sklepu z biżuterią delikatnie nakieruj jej kroki do tego sklepu. Udaj, że chcesz pooglądać biżuterię, zapytaj o coś dla siebie. Prawdopodobnie i ona skusi się na przymierzenie kilku pierścionków. Wówczas skup się i zapamiętaj rozmiar, albo dyskretnie jak już skończy zapytaj sprzedawcę jaki to był rozmiar. Możesz poprosić ją żeby ci doradziła w wyborze pierścionka dla mamy/siostry i przymierzyła kilka, abyś mógł widzieć który najładniej się prezentuje.
4
Jeżeli powyższe metody wydają ci się zbyt trudne oraz nie chcesz kłamać i kombinować spróbuj ocenić rozmiar według poniższej zasady. Średni rozmiar pierścionka dla kobiety średnio zbudowanej to rozmiar pomiędzy 6-7. Wówczas najlepiej wybrać 6,5. Jeśli twoja wybranka jest mocniejszej budowy postaw na 7,5, natomiast jeśli jest bardzo drobna, szczupła to wybierz 5,5. W tej sytuacji kupując pierścionek upewnij się czy złotnik będzie mógł wybrany rozmiar zmniejszyć lub powiększyć lub po prostu wymienić.
5
Możesz zawsze poprosić o pomoc mamę swojej dziewczyny. Możliwe, że ona zna rozmiar pierścionka swojej córki a jeśli nie - będzie jej łatwiej podkraść jakiś pierścionek i go zmierzyć.
6
Możesz również po prostu powiedzieć dziewczynie "chodźmy do jubilera chciałbym ci wybrać pierścionek". Wówczas plan oświadczyn nie będzie niespodzianką, ale będziesz mieć pewność, że pierścionek będzie pasował na jej palec oraz, że wybierzecie coś, co podoba się nie tylko tobie.
?

Wskazówki
* Jeśli chcesz kupić bardzo szeroką obrączkę (od 9 mm do 10 mm), wybierz rozmiar o połowę większy niż normalnie.
* Udaj się do kilku sklepów jubilerskich, aby zmierzyć pierścionek - pomiary mogą być niedokładne. Dzięki kilku sklepom będziesz mieć pewność co do wielkości pierścionka.

Strona 1 z 2

Komentarze (5)

* Pola wymagane

gery
02.03.2016
Dziewczyna nosi pierścionek na palcu wskazującym ile może się różnić rozmiar u palca serdecznego?
sss
18.11.2014
@sid - dobre ;)
sid
17.11.2012
"będziesz mieć pewność, że pierścionek będzie pasował na jej palec oraz, że wybierzecie coś, co podoba się nie tylko tobie"
nie ma jej sie podobać, tylko ma być tani :P
Wujek Sam
09.03.2012
Nie potrzebne są już obserwacje i kombinacje.
Ja zmierzyłem dziewczynie palec jak spała. Kupuje się taką miarkę - nie jest droga: http://impressimo.pl/dodatki-bizuteryjne/83-jak-zmierzyc-rozmiar-pierscionka-lub-obraczki.html
Bartek
02.02.2011
W sensie że jak nie znam dziewczyny której się chce oświadczyć, o to Ci chodzi?
W sumie rzeczywiście jak nie znam mojej wybranki to jest problem.