Para

Jak się zachowywać przy nowym chłopaku?
edytaedyta - specjalista Tipy.pl

Nowy związek, może być na początku trudny. Nie możesz się zdecydować, jak powinnaś się zachowywać i reagować. Chciałabyś zaprezentować się jak najlepiej, ale z drugiej strony boisz się, aby źle nie wypaść. Powinnaś być po prostu sobą, aby mógł zobaczyć, jaka naprawdę jesteś.
1
Zachowuj się normalnie. Przecież chcesz być sobą, szczególnie jeżeli jest to nowy związek. Twój chłopak będzie mógł Cię poznać taką, jaką naprawdę jesteś. Siadajcie razem i rozmawiajcie o swoich zainteresowaniach, zainteresowaniach tym co lubicie i czego nie lubicie. Poznawanie siebie sprawi, że wasz związek będzie mocniejszy.
2
Śmiejąca się para
Uśmiechaj się i dużo śmiej. Spędzajcie razem czas, dobrze się bawcie. Idźcie na śmieszny film, albo zagrajcie w mini-golfa. Im więcej macie wspólnych zainteresowań, tym więcej czasu możecie spędzać razem. Wykorzystajcie to.
3
Bądź pozytywna. Nikt nie chce być w związku z osobą wiecznie niezadowoloną, widzącą wszystko w czarnych barwach. Jeżeli nie zgadzasz się w czymś ze swoim chłopakiem, spokojnie wytłumacz mu swój punkt widzenia. Przecież nie chcesz się kłócić.
4
Bądź szczera i otwarta. Nigdy nie kłam swojego chłopaka. Nie powinnaś niczego przed nim ukrywać. Jeżeli chcesz spędzić trochę czasu sama, powiedz mu o tym, jeżeli chcesz wybrać się gdzieś z przyjaciółkami, też mu powiedz. Może nie być zadowolony, że spędzi popołudnie bez Ciebie, ale poprzez te słowa odczytasz jak bardzo mu na Tobie zależy.
5
Róbcie razem śmieszne rzeczy. Idźcie na wesołe miasteczko, do cyrku, odkrywajcie razem świat. Nie zapominaj jednak o przyjaciołach. Poświęcaj im również swój czas. Chłopak może odejść, ale przyjaciele pozostają na zawsze.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Szczera
01.01.2012
Meow ... Twój związek gługo nie przetrwa :/ bez urazy oczywiście , to tylko taka moja uwaga . Bo mam pewne doświadczenie w tych sprawach ;P Jeśli brak Wam tematów do rozmowy , powinniście raz przeprowadzić jeną , wielką , szczerą rozmowę . tzn o tym czego oczekujecie , na czym wam zależy itd ... ;) oczywiście powodzenia Ci zycze , oby Wasz związek przetrwał :) o ... a co do artykułu to nawet ciekawy ;) Pozdrawiam
niedostępny
19.01.2011
mi nic z tego nie pomaga
Bazylia
04.03.2010
Bardzo dobry artykuł. Zawsze należy zachowywać się naturalnie. Na co komu facet, przed którym trzeba cały czas coś grać.
JustyŚśka !
16.05.2009
zajebiasta stronka ;P