gra wstępna

Jak urozmaicić grę wstępną?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Gra wstępna jest oczywiście najważniejszym etapem rozpoczynającym każde zbliżenie. Ale gra wstępna to nie tylko pobudzenie stref erogennych kobiety. Możemy zrobić znacznie więcej. Gra wstępna powinna pobudzić nie tylko całe ciało kobiety, ale również i jej umysł. Istniej kilka rzeczy, które możesz zrobić, by kobieta poczuła się naprawdę dobrze. Pamiętaj, że nie każda gra wstępna musi być oryginalna czy pełna nowych doświadczeń. Ważne jest by w pełni skoncentrować się na tym, co robimy dłońmi bądź też ustami. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, co zrobić by dziewczyna wspominała wasze zbliżenie jako najlepsze doświadczenie seksualne jakie kiedykolwiek przeżyła.
1
całowanie się na kanapie
Obściskiwanie na kanapie, styl ze szkoły średniej.

Przytulanie się i pocałunki są fajne, ponieważ przenoszą was do czasów, gdy byliście jeszcze nastolatkami. Obściskiwanie się było wówczas ekscytujące i pełne przygód. Przytulanie, całowanie i obmacywanie na kanapie odciąży dziewczynę konieczności natychmiastowego zdejmowania ubrania i bycia gotową na seks. Dzięki temu twoja partnerka będzie zrelaksowana i będzie cieszyć się chwilą. Kobiety lubią kiedy się z nimi drażni. Zajmuj się w ten sposób partnerką przez dłuższy czas i pamiętaj, nie idź do sypialni i nie podejmuj żadnych kroków dopóki nie będziesz mieć pewności, że twoja partnerka pragnie cię teraz bardziej niż kiedykolwiek.

Zasady: Używaj umiejętności, które zdobyłeś w szkole średniej. Obmacywanie przez ubranie może być naprawdę podniecające, jest to działanie bardzo sugestywne, ale jednocześnie nie ma bezpośredniego kontaktu twojej skóry ze skórą partnerki. To działa naprawdę podkręcająco. Zabawiając się w ubraniu możesz wyjść na osobę leniwą lub niedojrzałą, ale na pewno nie wtedy, kiedy robisz to świadomie. Zachowanie na sobie ubrań może być bardzo seksowne.

2
Ręka na pośladkach
Spontaniczność.

Zaryzykuj. Lekko i zmysłowo dotknij swoja partnerkę w publicznym miejscu, w którym seks jest wykluczony. Dotyk ten z pewnością rozpali twoją partnerkę i będzie zapowiedzią czegoś niesamowitego, co wydarzy się później. Możesz na przykład zarzucić jej rękę na szyję i objąć ją podczas oglądania filmu w kinie lub też położyć jej rękę na biodrze podczas wybierania piosenki z grającej szafy w barze.

Zasady: Zatrzymaj się. Rozbudź w niej pożądanie. Daj jej przedsmak tego, co może się zdarzyć, a następnie wycofaj się. Teraz obserwuj jak to ona zacznie się do ciebie przymilać. To prosty trik, dziewczyna może pomyśleć, że ty wcale nie chcesz seksu. Odwrotna psychologia jest twoim przyjacielem, kobieta chce tego, czego nie może mieć. Gdy więc znajdziecie się na osobności, zerwie z ciebie wszystkie ubrania.

3
Głębokie pocałunki.

Nie trać swojego czasu na długie płytkie pocałunki, które o niczego nie prowadzą. Zamiast tego pocałuj swoją kobietę powoli, ale głęboko. Głębokie pocałunki to jeden ze sposobów, aby oboje was podkręcić. Wszyscy lubimy głębokie pocałunki, ponieważ przypominają nam one seks – są mokre, penetrujące, ssące a lizanie pobudza wydzielanie naszych płynów ustrojowych, a przede wszystkim prawie zawsze rozbudza nasze pożądanie. Zwiększony napływ śliny związany jest ze wzrostem naszego podniecenia, co ma sens – im bardziej mokro, tym lepiej.

Zasady: Aby trik ten zadziałał, musisz wybrać odpowiednie miejsce i czas na tego typu długie pocałunki. Nie rób jednak tego zbyt głęboko lub zbyt szybko. To może zniechęcić kobietę. Trudno jest jednoznacznie określić, jaki pocałunek będzie idealny. Każdy człowiek jest inny. Znajdź więc odpowiedni moment i zrób to jak najlepiej potrafisz. Zamiast traktować pocałunku jako kilku sekundowego wstępu do seksu, stwórz za jego pomocą niesamowity nastrój. Całowanie to kameralny sport, tworzy intymność i bliskość między dwojgiem ludzi, nie ma znaczenia czy jest to bliskość emocjonalna czy seksualna, czy też obie z nich.

4
masaż
Masaż.

Poproś kobietę, by położyła się na brzuchu, trzymaj się z dala od jej erotycznych stref i powiedz do niej, że chcesz, aby poczuła się dobrze. Pozwoli to się jej zrelaksować i zwiększy produkcję jej płynów ustrojowych. Dobry masaż erotyczny zwiększy jej pożądanie, rozbudzi nowe części jej ciała i zwiększy przyjemne doznania.

Zasady: Nie układaj jej do snu. Masaż, zwłaszcza po ciężkim dniu pracy lub nieprzespanej nocy, może z łatwością wprowadzić kobietę w stan uśpienia. Ważne jest więc, by masaż był zmysłowy. Dotyk może przeplatać się z lizaniem i całowaniem, pobudź w ten sposób wszystkie partie ciała. Masuj ciało całymi dłońmi, niech twój dotyk sprawia jej przyjemność. Masaż erotyczny polega na budowaniu napięcia i podniecenia pod wpływem odpowiedniego dotyku. Delikatny dotyk sprawia, że mózg i skóra pozostają aktywne, podczas gdy kobieta jest zrelaksowana i stan podniecenia wzrasta.

Wykonując masaż zastosuj niewielką ilość olejku. Jego nadmiar spowoduje wytworzenie niezbyt miłego uczucia i swędzenie, natomiast zupełny brak wywoła nieprzyjemne tarcie. Zachowaj szczególną ostrożność stosując olejek, jeśli podczas stosunku używacie prezerwatyw. Może on je uszkodzić. Nałóż olejek na całe ciało długimi ruchami w kierunku stóp. Dobrym miejscem na zakończenie masażu jest jej tyłek. Pozwól, aby kobieta powiedziała, kiedy jest gotowa i dopiero wtedy zacznij działać dalej. Masaż jest absolutnie najlepszym sposobem na zapoczątkowanie intymnej sytuacji, a dodatkowo kobieta nie będzie chciała żebyś przestawał. Aby zwiększyć jej stan podniecenia, od czasu do czasu masuj wewnętrzną stronę jej ud i krąż w pobliżu odbytu i warg sromowych, ale nie dotykaj ich bezpośrednio. To doprowadzi ją do szaleństwa i zanim się obejrzysz, będzie błagać cię o więcej.

5
Całuj jej szyję.

Szyja kobiet jest znacznie bardziej wrażliwa niż twoja. To dobra wiadomość dla facetów, którzy nie wiedzą, jak rozpalić swoją dziewczynę. To naprawdę proste, możesz podkręcić swoją dziewczynę, całując ją po szyi. To działa jak magia.

Zasady: Bądź zmysłowy i nie śpiesz się. Stwórz seksowne połączenie miękkich i twardych pocałunków i utrzymaj właściwe tempo na każdej ze stron. Jeśli zaczniesz całować kobietę po karku, możesz mieć pewność, że wkrótce wprowadzisz ją w stan podniecenia. Jeśli odwróci ona swoją twarz w twoim kierunku, będzie to oznaczać, że jest już gotowa na więcej. Całowanie rozpocznij od szyi i ramion. Teraz przejdź na boki szyi, a następnie do góry koło uszu. Możesz również spróbować pocałunków przodu szyi.

Małe, delikatne pocałunki z zamkniętymi ustami będą dobre na początek. Musisz jednak popracować nad pocałunkami z otwartymi ustami. Ciepły, wilgotny język na jej szyi, zapewni jej niesamowite uczucie, które doprowadzi ją do szaleństwa. Prawdopodobnie pod wpływem tego dotyku twoja kobieta zacznie delikatnie jęczeć. Kobiety również uwielbiają czuć na sobie uścisk silnych męskich ramion, wykorzystaj więc ten moment i zacznij ją całować.

6
Podnieć kobietę bez dotykania jej.

Mózg to największy seksualny organ w naszym ciele. Jeśli naprawdę rozumiesz tę koncepcję, możesz wykorzystać to na swoją korzyść wtedy, kiedy tylko zechcesz. Możesz pobudzić ją seksualnie bez użycia dłoni poprzez czytanie jej erotycznych opowieści, mówienie jej przez telefon, co chcesz z nią zrobić, napisanie jej wiadomości i schowanie jej do kieszeni czy też wysyłanie maili i smsów o odpowiedniej treści. Jeśli chcesz rozpalić swoją kobietę zanim jeszcze jej dotkniesz, musisz zrobić to naprawdę dobrze.

Zasady: Nie przesadzaj. Używaj słów i działań, które zmuszą ją do korzystania ze swojej wyobraźni, nie podawaj szczegółów. Podczas tego typu gry wstępnej twoja kobieta nie będzie cicho jęczała, jak podczas pocałunku w szyję, ale z pewnością efekt będzie taki sam jak podczas dotyku. Jej wyobraźnia zacznie pracować, kiedy ty wprowadzisz ją na odpowiedni tor. Dobierz więc właściwe słowa.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Klapek
04.03.2013
A możecie podac jakieś fajne teksty którymi można rozpalic kobietę?
fancy
07.01.2011
Ciekawe pomysły. Masaż z pewnością jest dobrym wstępne zwłaszcza jak się używa specjalnej świeczki aromatycznej, która przeznaczona jest do tego rodzaju zabiegów. Moim najnowszym odkryciem są całuśne farbki do ciała z Fun factory. Przy odrobinie kreatywności zabawa nimi może być rozkoszną grą wstępną. :)
Bella
26.05.2010
Można również wypożyczyć jakieś filmy erotyczne. Ważne, aby były "female-friendly".