związek na odległość

Jak utrzymać związek na odległość?
MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Krąży powszechna opinia, że większość związków na odległość nie potrafi przetrwać próby czasu. Zmieniamy się pod wpływem nowego otoczenia, odzwyczajamy od siebie lub po prostu poznajemy kogoś nowego. Są jednak pary, które udowadniają nam, że jest to możliwe. Jak? Po pierwsze trzeba się bardzo kochać. Co poza tym? Przeczytaj!
1
Częste rozmowy.

Telefonujcie do siebie tak często jak się da. Nie ważne czy usłyszycie się przy pomocy łączy telefonicznych czy internetowych, najważniejsze abyście mieli ze sobą kontakt. Dbajcie o to, żeby Wasze rozmowy miały sens. Opowiadajcie sobie co się u Was ciekawego wydarzyło w danym dniu, jak się czujecie, że za sobą tęsknicie.

2
Przeciwstawcie się dzielącemu Was dystansowi.

Częste komunikowanie się ze sobą jest super. Ale oprócz rozmów, starajcie się robić różne rzeczy razem. Tak, na odległość to też jest możliwe. Oglądajcie w tym samym czasie ten sam film, czy grajcie w gry online.

3
Nieoczekiwane telefony.

Zadzwoń do swojego partnera w najmniej oczekiwanym przez niego momencie dnia. Nie obawiaj się jego reakcji. Powiedz, że tęsknisz, że dzwonisz na chwilkę, żeby usłyszeć jego głos.

4
Zadania.

Codziennie wymyślajcie dla siebie nowe zadania do wykonania. Na przykład poproś partnera, aby był Twoim budzikiem, żebyś się nie spóźniła do pracy, lub na spotkanie. Albo niech w ciągu dnia przypomni Ci, że masz poszukać prezentu dla koleżanki na urodziny.

5
Posiłki.

Jedzcie razem online. Umówcie się wcześniej, że zjecie razem śniadanie, obiad lub kolację. Wszystko zależy od Waszego planu dnia i stref czasowych, w których się znajdujecie.

6
Magiczne słowa.

Nie zapominaj powiedzieć partnerowi, że go kochasz. Mimo, że dla osób trzecich możesz brzmieć głupio gdy ciągle powtarzasz to samo, jednak dla osoby, którą kochasz te słowa brzmią jak muzyka.

7
Szczerość.

Nie oszukuj swojego partnera. Zawsze go informuj jeśli gdzieś wychodzisz, mów mu co Cię trapi lub cieszy. Przecież Ty też nie chcesz, żeby osoba, którą kochasz Cię oszukiwała.

8
Rodzina i znajomi.

Nie koncentruj się jednak tylko na ukochanej osobie, której z Tobą akurat nie ma. Nie zaniedbuj rodziny i przyjaciół. Oni też są bardzo ważną częścią Twojego życia.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

heide123
03.04.2018
Mój związek na odległość przetrwał 2 lata . Wcześniej byliśmy razem niecały rok i było cudownie. Potem mój chłopak musiał wyjechać do Londynu do pracy, ja miałam dojechać do niego za 2 lata jak skończę szkolę. Wszystko skończyło się przed samymi wakacjami, przerosło nas to wszystko.
Dominika
29.01.2016
Ja poznalam chlopaka przez przyjaciela kilka miesiecy temu.. Wspolne pisanie I rozmawianie.. Postanowilismy, ze sproboujemy byc ze soba na odleglosc... On w Polsce ja w Anglii.. Za rok on wyprowadza sie do mnie tu do Anglii I planujemy razem zamieszkac...
Zwiazek to tylko kilometry a kilometry to nie uczucia...
Kocham go I wiem, ze on mnie tez...
Kazdej parze, ktora zyje na odleglosc zycze wytrwalosci I powodzenia.
Saruttobi
14.10.2014
zgadzam się z tymi zasadami jestem z dziewczyną w zwiąsku na odległość od 1.5roku wszystko było dobrze ale zaczeło się psuć do porad polecam nie okazywać z byt wiele zazdrości
agula
30.07.2014
ja poznałam chłopaka grając w pewną gierkę online, dobrze nam się pisało momentami aż za dobrze .... on w Anglii a ja w Polsce.... i masa przeszkód do pokonania. Nasz związek online trwał 2 lata zanim udało nam się spotkać w realu. Bardzo bałam się rozczarowania które mogło nastąpić ale w realu było jeszcze lepiej niż w naszym wirtualnym świecie... teraz jeszcze kilka spraw trzeba dograć i resztę życia mam nadzieję spędzimy razem :)
fiona00
16.03.2011
A ja uważam, ze wszytko zależy od ludzi. Znam takich, którzy nie wytrzymali związków na odległość , ale są tez tacy którzy wytrzymują próbę czasu. To prawda, że ludzie czasami się od siebie odzwyczajają, jeśli jednak uczucie jest silne to jest ono w stanie przetrwać wszytko.
nina
16.03.2011
Jestem w związku na odległość bardzo krótki czas, a już bardzo sie boję. Dopiero jesteśmy bez siebie 4 dni, ae to samo uczucię, ze bliska ci osoba jest tak dlaeko, jest dobijające. Ja się uczę w Polsce, on pracuje w Niemczech, Codziennie odliczam dni, kiedy wróci. Zostało nam jeszcze 4 tygonie i 4 dni. Nie wiem, jak to wytrzymam, ale juz wiem, ze taka miłość jest trudna. Jednak mi zależy, jemu też i mam nadzieję, ze to co nas łączy przetrwa próbę czasu. Przyjaźniliśmy sie 4 lata, i od niedawna zdecydowaliśmy się być razem. Gdy po praz pierwszy go pocałowałam, znałam konsekwencję. Myślałam, ze to będzie prostsze jednak nie jest. Ale wierzę w to, ze nam się uda. On do Polski wraca dopiero za 2 lata, a ja mam zamiar te 2 lata wytrzymać, chociaż pokus jest dużo, chociażby inni mężczyźni którzy sa na wyciągnięcie ręki. Jednak on jest wyjątkowy i dam radę. Przynajmniej mam na to nadzieję.
ja
11.12.2010
Jestem w związku online już 2 lata i niestety jeszcze nie mogliśmy się spotkać żyjemy po 2 stronach globu. Planuje się wybrać do niego w przyszłe wakacje :) a jak skończę studia za nie cale 3 lata to się przenoszę do USA. Życzę powodzenia wszystkim, którzy żyją w związku na odległość z różnych powodów. Da się to przetrwać choć czasem jest naprawdę ciężko ciągle czekać na tę chwilę kiedy będzie można być już na zawsze razem wiem ze warto. Jedna rada SZCZEROŚĆ to podstawa nieważne, że czasem boli, ale w tego rodzaju związku to liczy się najbardziej.