Pierwsza randka

Jak zaprosić kogoś na randkę?
edytaedyta - specjalista Tipy.pl

Zaproszenie kogoś na randkę może wydawać się łatwe, ale zanim się zdecydujesz, może Cię czasami kosztować wiele nerwów. Poniżej znajdziesz kilka porad i sugestii jak to zrobić bezboleśnie.
1
Najważniejszy jest relaks. Zaproszenie kogoś na randkę to nie łatwe zadanie. Największą obawą jest odrzucenie zaproszenia, ale miliony ludzi usłyszało taką właśnie odpowiedź i wyszli z tego z twarzą. Więc weź głęboki oddech i uświadom sobie, że nawet jak otrzymasz odpowiedź negatywną świat się przecież nie zawali.
2
W wielu przypadkach zdarzyło się, że wybrana osoba odmówiła. Jeżeli ktoś Ci się podoba, ale nie masz pewności czy zainteresowanie jest odwzajemnione, spróbuj użyć języka ciała. Spróbuj zagadać wybraną osobę, wypijcie razem kawę, spróbuj wymienić numer telefonu. Tymi drobnymi kroczkami wyczujesz, jaki stosunek ma do Ciebie Twoja druga osoba, a tym samym będziesz mieć okazję aby zaprezentować się z jak najlepszej strony.
3
Możesz potrenować przed lustrem, to co chcesz powiedzieć osobie która Ci się podoba. Mając to wcześniej opanowane, łatwiej Ci będzie w sytuacji na żywo, gdy ręce będą się pocić, a język mógłby się zaplątać.
4
Wybierz czas i miejsce. Miejsce powinno być w miarę spokojne. Publiczność nie sprzyja takim sytuacjom. Będziesz czuć się bardziej komfortowo w przypadku odmowy jeśli nie będzie w pobliżu żadnych świadków.
5
Kiedy już będziesz gotowa/gotowy, zaproś wybraną osobę na randkę. Na pewno masz już opanowane co powiesz. Najłatwiej po prostu zapytać "Czy umówisz się ze mną?". Ale możesz także dorzucić coś miłego na początek, np. "Dobrze mi się z Tobą rozmawia, może byśmy się umówili?".
6
Jeżeli usłyszysz upragnione "tak", to wspaniale. Zacznij planować wspólne wyjście. A może już wcześniej już to przemyślałeś zanim padło pytanie? W tym wypadku, możesz zaplanować więcej szczegółów. Przedstaw swoją propozycję osobie którą chcesz wziąć na randkę, aby wybrać dzień i godzinę dogodną dla was obojga.
7
Jak zaprosić na randkę?
Jeżeli usłyszysz "nie", nie bierz sobie tego do serca. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić, ale to, że dana osoba odmówiła nie znaczy, że jesteś osobą nieatrakcyjną. Tak to już jest, że jednym się podobamy a innym nie, głównie jest to zależne od upodobań. Nie pozwól, aby odmowa sprawiła, że poczujesz się mniej wartościowa/wartościowy czy nie godna/godny uwagi. Musisz myśleć pozytywnie i spróbować poszukać kogoś innego, kto z chęcią przyjmie Twoją propozycję.
?

Wskazówki
* Jeżeli wybrana osoba odmówiła, nie namawiaj jej, albo nie traktuj jej wrogo. Kto wie może któregoś dnia zmieni zdanie?

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane