Dziecko trzymające serduszko

Jak zapomnieć o byłym chłopaku?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Związki między ludźmi mogą być naprawdę skomplikowane i mogą zakończyć się smutnym rozstaniem. Najgorsze w tego typu rozstaniach jest to, że przynajmniej jedna osoba cierpi. Czasami jest tak, że cierpią obie strony, ale nie mogą do siebie wrócić. Trzeba sobie zawsze z takim rozstaniem poradzić. Ciężko jest porzucić wszystkie dobre wspomnienia i wspólne plany na przyszłość. Wyleczenie złamanego serca nie jest takie proste i zazwyczaj zajmuje trochę czasu. Ale musisz zmierzyć się z tym problemem. Najgorsze co możesz zrobić to się załamać i zamknąć na świat. Przecież nie będziesz siedzieć i płakać do końca życia. Zrób coś ze swoim życiem. Rusz dalej. Przebolej to co się stało, ale nie załamuj się. Przecież wyleczenie złamanego serca nie jest rzeczą niemożliwą.

Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby wyleczyć złamane serce. Oto kilka podpowiedzi.

1
Wypłacz się.

Kiedy zostajemy zranieni, całkowicie normalną reakcją jest płacz. I dobrze - nasz organizm w ten sposób uwalnia stres i emocje. Płacz wcale nie jest oznaką słabości, więc nie masz się czego wstydzić. Jest on całkowicie normalną reakcją i jest dla Ciebie dobry. Jeśli chcesz możesz zamknąć się w pokoju i włączyć smutną muzykę, ale pozwól sobie odczuć ból i uronić łzę. Chodzi o to, żeby dać upust swoim emocjom.

2
Znajdź sobie jakieś zajęcie.

Kiedy chcesz się kogoś pozbyć z głowy, zajmij się czymś. Nie ważne co sobie znajdziesz do roboty, to może być naprawdę cokolwiek. Ważne, żebyś nie miała zbyt dużo czasu na myślenie, żebyś rozproszyła swoją uwagę. Idź do kina, do teatru, koleżanki, na piwo, posprzątaj dom. Znajdź sobie jakieś hobby, coś co zajmie Twój mózg.

3
Spędzaj czas z przyjaciółmi.

Przyjaciele zawsze się przydają w takich sytuacjach. Pocieszą Cię kiedy trzeba i będą przy Tobie w ciężkich chwilach. Będą też pomocni, kiedy trzeba będzie Cię czymś zająć, żebyś za dużo nie myślała. Rozśmieszą Cię i udowodnią, że jesteś dla nich ważna. Jedno jest ważne: poproś ich, aby nie analizowali Twojego związku i nie rozmawiali o Twoim byłym facecie. Będzie Ci łatwiej zapomnieć. Wygadaj się na początku, jeśli chcesz. Ale później nie poruszajcie tego tematu.

4
Unikaj byłego.

Staraj się nie chodzić w miejsca, w których możesz go spotkać. Kiedy starasz się wyrzucić kogoś z głowy będzie Ci trudniej, jeśli będziesz wciąż widywał tą osobę. Jeśli chodzicie do jednej klasy czy szkoły, będzie Ci trudniej, ale nie spoglądaj w jego kierunku, unikaj jego wzroku i nie rozmawiaj z nim.

5
Wychodź i poznawaj nowych ludzi.

Siedzenie w domu tylko potęguje pustkę i stwarza Ci idealne warunki na rozmyślanie, a przecież tego chcesz uniknąć. Więc jeśli koleżanki Cię gdzieś wyciągają, wyjdź z nimi. Wiemy, że pewnie nie jesteś w najlepszym nastroju, ale załóż najlepsze ciuchy i wyjdź na miasto. Potańczcie, pobawcie się. A może poznasz kogoś nowego?

6
Unikaj romantyzmu.

Jeśli starasz się o kimś zapomnieć, lepiej nie oglądaj romantycznych filmów i nie słuchaj piosenek o miłości. Tylko spotęgują doła i depresję. Nie ważne czy puściłaś daną piosenkę sama, czy akurat leci w radio, wyłącz ją lub zmień stację. Unikaj tez smutnych piosenek. Włączaj same wesołe kawałki, oglądaj komedie lub horrory. Ważne żeby nie wiązało się z romantyzmem.

7
Zajmij się sobą.

Kobiety zazwyczaj przestają o siebie dbać, kiedy są zranione. Nie malują się, objadają, nie dbają o fryzurę, paznokcie czy ciuchy. Jest to bardzo zły sposób na leczenie złamanego serca. Zamiast siedzieć w domu i się użalać nad sobą, a przy okazji zaniedbywać wybierz się na siłownię, pracuj w ogródku, zajmij się układaniem włosów. Zrób co tylko musisz, aby czuć się pewnie i atrakcyjnie.

8
Zaakceptuj koniec związku.

Możesz być bardzo zraniona i wciąż odczuwać ból. Każde złamane serce potrzebuje czasu, żeby się wyleczyć. Nie zapomnisz w dwa dni kogoś, z kim tworzyłaś związek przez ostatnie dwa lata. I nie dasz rady udawać, że jesteś silna, kiedy wszystko co możesz zrobić to płacz. Staw czoła bólowi i zaakceptuj go. Potrwa to chwilę, ale najważniejsze, żeby się nie poddawać i próbować.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

jak odzyskać chłopaka
jak wrócić do byłej
odrzucona dziewczyna

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane