Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Desery > Ciastka > Jak dekorować babeczki?
Jak dekorować babeczki?

Jak dekorować babeczki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij

Dekorowanie babeczek może być niezłą zabawą. Jednak łatwo jest popaść w rutynę, jak już odnajdziemy nasz styl powtarzamy go raz, drugi i dziesiąty. Zwłaszcza kiedy dekorujemy babeczki dla dzieci, nasze projekty dekoracyjne powinny być zabawne, kolorowe i kreatywne.

Babeczki są robione głównie po to, aby je podziwiać, no i oczywiście jeść. Dlatego musimy pamiętać, aby nasza dekoracja była nie tylko piękna, ale i smaczna. Większość ludzi używa różnokolorowych i wielosmakowych lukrów czekoladowych, serowych, waniliowych. Ponadto popularnością wciąż cieszą się bezy, polewy, posypki i lukrowe różyczki. Dla niektórych jednak zrobienie lukru czy różnych ozdób jest męczące i trudne. Ale nawet zakupione ozdoby, czy te najprostsze przyrządzone przez nas i użyte z wyobraźnią będą robiły wrażenie. Oto kilka pomysłów na ozdobienie babeczek.

1
lukier waniliowy z kilkoma kroplami barwnika
Lukier waniliowy może być przyrządzony w różnych kolorach. Wystarczy, że do lukru waniliowego dodasz kilka kropel barwnika do jedzenia w wybranym przez siebie kolorze i dokładnie wymieszasz.
2
lukier w woreczku
Torebki (woreczki) z tworzywa sztucznego do wielokrotnego zmykania mogą być wykorzystane jako szpryce do dekorowania ciasta. Dają dobre efekty i są tanie. Aby je w tym celu wykorzystać zrób małą dziurkę w prawym lub lewym dolnym rogu woreczka. W zależności od tego jakiej grubości linie chcesz uzyskać wytnij mniejszą lub większą dziurkę. Następnie wypełnij woreczek lukrem lub masą. Wyciśnij całe powietrze i zamknij dokładnie woreczek. W ten sposób możesz zrobić krzyżyki, kwiatki, linie proste lub krzywe, kropki – praktycznie każdy kształt jakiego tylko zapragniesz.
3
robienie pajęczyny na babeczce
Czy chciałabyś ozdobić swoją babeczkę motywem pajęczyny? To proste. Potrzebujesz dwóch kolorów lukru waniliowego i dwóch szprycy do dekorowania ciasta. Zrób małe kółeczko na czubku babeczki. Następnie weź drugi kolor lukru i zrób większe kółko wokół mniejszego. Znów zmień kolor lukru i zrób większe kółko wokół poprzedniego. Powtarzaj dopóki nie dojdziesz do brzegów babeczki. Jak skończysz weź wykałaczkę i zrób nią linie prostopadłe wychodzące od czubka babeczki do jej brzegów. W ten sposób uzyskasz efekt pajęczyny i zaskoczysz wszystkich swoją pomysłowością.
4
babeczka z dwukolorowym lukrem
Możesz też stworzyć efekt mozaiki na swoich babkach. Potrzebujesz ciemnego lukru i jego jaśniejszego odcienia, oraz czystego białego lukru. Połącz je ze sobą i lekko wymieszaj, aby kolory nie były ze sobą do końca połączone. Teraz nałóż lukier na babeczki za pomocą łyżeczki.
5
cukier z dodatkiem barwnika
Dekorowanie babeczek wcale nie musi być trudne. Jeśli nie umiesz zrobić lukru, możesz je ozdobić M&Msami, orzechami, żelkami, cukrem czy kokosem. Jeśli chcesz zabarwic cukier lub kokos, wsyp troszkę do woreczka foliowego z zamknięciem i dodaj kilka kropel barwnika do jedzenia. Zamknij woreczek i potrząsaj energicznie jego zawartością do momentu, aż całość się zabarwi.
10 Prostych i ciekawych sposobów na dekorowanie muffinek
Jak zrobić babeczki baranki?
Jak zrobić bezy z białek?
Jak zrobić kruche ciasteczka serduszka z dżemem?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić babeczki panda?
 3.3/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szukasz pomysłu na deser z okazji Dnia Chłopaka, Dnia Ojca czy innego święta, które obchodzi któryś spośród ważnych...
Jak zrobić babeczki – koszule?
Szukasz pomysłu na deser z okazji Dnia Chłopaka, Dnia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt