licznik samochodu

Jak sprawdzić, czy licznik był cofany?

SamochodyUzywaneSamochodyUzywane - specjalista Tipy.pl
4
Zajrzyj pod maskę. Jeśli naprawiana była klimatyzacja, powinna być o tym informacja na nalepce. Jeśli wymieniany był pasek napędu rozrządu, również powinniśmy o tym znaleźć informację na nalepce. Powinny się na niej znaleźć dane dotyczące przebiegu, jaki miał w danym momencie samochód, oraz datę wymiany paska.
5
Sprawdź opony. Opony zużywają się średnio po przejechaniu od 50,000 do 80,000 kilometrów. Na przykład, jeśli oglądasz samochód, którego licznik pokazuje przejechane 40,000 kilometrów, najprawdopodobniej będzie miał założone oryginalne opony, zużyte w 60-70 procentach. Jeśli samochód będzie miał założone nowe opony, powinno to wzbudzić Twoje podejrzenia. Postaraj się znaleźć datę produkcji opon, jest ona wytłoczona na bocznej ściance ogumienia. Na samym końcu oznaczeń widoczne są cztery cyfry. Pierwsze dwie oznaczają tydzień danego roku, w którym wyprodukowane zostały opony, trzecia i czwarta to rok produkcji. Na przykład liczba 1605 oznacza, że opony były wyprodukowane w szesnastym tygodniu 2005 roku.
6
Możesz oczywiście udać się z samochodem do serwisu, w którym mechanik dokładnie stwierdzi stan samochodu. Będziesz miał większą pewność, że kupujesz naprawdę dobry i bezpieczny samochód.

Powiązane porady

zakup samochodu używanego
przebieg samochodu
Honda

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane