kupowanie ubrań

Jak dobierać kolory ubrań?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
kupowanie ubrań
1 z 11
Każdy z nas ma jeden lub więcej ulubionych kolorów. Wiele naszych szaf składa się z ubrań w jednym lub dwóch podstawowych kolorach, ale w różnych odcieniach i zestawieniach. Szafy wówczas stają się nudne, przytłumione i brak w nich życia. Wybór określonych kolorów ukazuje naszą osobowość. Kolory mogą nam wiele powiedzieć o konkretnej osobie. Konieczne jest zatem, aby zrozumieć znaczenie każdego z kolorów. Stosunkowo łatwo jest stworzyć szafę, w której znajdują się ubrania, które do ciebie pasują i w których ty czujesz się dobrze. To może być naprawdę satysfakcjonujące. Kiedy zrozumiesz już, który z kolorów pasuje do ciebie, możesz zacząć łączyć go z innymi i nadal doskonale wyglądać. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wybrać kolor ubrania, który pasowałby do ciebie i twojej osobowości.
1
kolory ubrań - żółty
Żółty.

Gdy zakładasz żółty top lub koszulę, upewnij się, że towarzyszą mu spodnie lub spódnica w ciemnym kolorze. Kolory, takie jak czarny, szary czy granatowy, są doskonałym uzupełnieniem koloru żółtego. Na przykład mężczyźni mogą używać żółtego jako wyróżniającego koloru na koszuli bądź krawacie. Kobiety powinny jednak unikać śmiałych żółtych strojów. Mogą one wykorzystać jednak żółte apaszki lub drobne wzorki na sweterkach, dzięki temu z pewnością poprawią swój wygląd.

2
kolory ubrań - różówy
Różowy.

Kobiety powinny zakładać topy, sukienki i apaszki w delikatnym odcieniu różu. Natomiast mężczyźni mogą nosić ten kolor tylko w niewielkich ilościach, jako dodatek. Na przykład mogą założyć koszulę w różowe paski lub krawat z dodatkiem tego koloru. Należy jednak pamiętać, by różowe koszule zakładać na mniej konwencjonalne okazje.

3
kolory ubrań -  pomarańczowy
Pomarańczowy.

Kobiety powinny nosić ubrania w kolorze pomarańczowym, tylko wówczas gdy stanowi on dopełnienie ich odcienia skóry. Kolor ten zwykle współgra z mocnymi kolorami, takimi jak granatowy, szary czy nawet czarny. Kolor brzoskwiniowy, który w rzeczywistości jest odmianą koloru pomarańczowego, sprawia, że kobiety wyglądają młodo i świeżo. Mężczyźni zazwyczaj mają problem z kolorem pomarańczowym. Lepiej więc by kolor ten stanowił jedynie niewielki dodatek na koszuli bądź krawatu.

4
kolory ubrań - czerwony
Czerwony.

Jest to prawdopodobnie najbardziej żywy i najodważniejszy kolor dla mężczyzn. Powszechnie wiadomo, że jest to kolor prowokujący oznaczający dominację jak również zachęcający do działania. Czerwone krawaty uważane są za krawaty pokazujące władzę. Dla płci pięknej kolor ten doskonale nadaje się na płaszcze, bluzki i sukienki. Jednakże jest to zazwyczaj zbyt mocny kolor, by nosić go na co dzień.

5
kolory ubrań - burgundowy
Burgund.

Jest to szczególnie stylowy i przywódczy kolor, zwłaszcza w połączeniu z szarym. Mężczyźni zauważyli, że burgundowy krawat doskonale współgra z garniturem w kolorze szarym, brązowym i ciemnym.

6
kolory ubrań - fioletowy
Fioletowy.

Kobiety mają wolność wyboru. Doskonale pasują do nich sukienki, bluzki czy garsonki w różnych odcieniach fioletu, purpury i fiołka. Jednakże najlepiej jeśli kolor ten znajduje się w górnej połowie. Mężczyźni powinni ograniczyć użycie tego koloru, może on występować w formie niewielkich dodatków na koszuli lub krawacie.

7
kolory ubrań - zielony
Zielony.

Zielony kolor doskonale nadaje się dla mężczyzn na spotkania biznesowe. Zielone wzorzyste krawaty doskonale pasują do męskich garniturów. Kobiety powinny natomiast uważać, by nie przesadzić z tym kolorem. Jasnozielony kolor w małych ilościach jest w porządku. Jaśniejszych odcieni tego koloru lepiej unikać, mogą one wyglądać bardzo tanio i tandetnie.

8
kolory ubrań - niebieski
Niebieski.

Kolor niebieski to jedyny kolor bezdyskusyjnie przyjęty i powszechnie lubiany przez obie płcie. Większość ludzi dobrze wygląda w kolorze niebieskim, o ile nie jest on zbyt krzykliwy i ciemny. Ważne jest więc by znaleźć odpowiedni odcień i barwę. Najlepsze będą odcienie od jasnego do średnio niebieskiego. Są to najpowszechniejsze i najbardziej bezpieczne kolory.

9
kolory ubrań - biały
Biały.

Biały to kolor, który zawsze będzie na czasie. Doskonale nadaje się na bluzki i uroczyste koszule. Najlepiej współgra ze spodniami w ciemnym kolorze. Mężczyźni na mniej oficjalne spotkania mogą zakładać buty w białym kolorze. Nie należy jednak zakładać białych pasków ani torebek. Kobiety mogą zakładać białe kostiumy podczas letnich miesięcy. Mężczyźni powinni wybierać ten kolor poza spotkania biznesowe.

10
kolory ubrań - khaki
Brązowy lub khaki.

Kolory te doskonale pasują do pory deszczowej, zwłaszcza dla mężczyzn. Ważne jest jednak, aby dobrać odpowiedni odcień do koloru skóry. Powinien stanowić jej uzupełnienie.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

szpilki
botki ze swetra
Converse trampki

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

ja
02.02.2015
bardzo dużo błędów w tym artykule :( stylistyczno-językowych, o merytorycznych nie wspominając
mona
02.02.2015
ten artykuł jest nieprofesjonalny lub przedawniony i skopiowany z lat minionych, poniewaz białe torebki i paski sa teraz bardzo trendy. interio az zal jakich masz pismaków.moze mnie zatrudnisz? gwarantuje , ze w wielu tematach bede duzo bardziej profesjonalna.
szara5
29.10.2014
www.stylen.pl markowe ubrania oraz trendy na cały rok :)
ciekawe tematy
;)
marco
18.08.2014
dziwne mężczyźni kolor różowy tylko na mniej konwencjonalne i częściowo? właśnie moda biznesowa jest tak ze różowe koszule, tylko u nas w Polsce tak się przyjęło, że facet w różu to gej a właśnie różowy przyjął się już w latach 80 tych w modzie męskiej nawet tej konserwatywnej
daria16rog
08.03.2013
To nie jest tak trudne chyba no chyba że jest się daltonista.