Moda dla puszystych

Jak dobierać dodatki do rozmiaru XXL?
BlondJaponkaBlondJaponka - specjalista Tipy.pl

Pojawia się coraz więcej sklepów z ubraniami dla pań o większym rozmiarze. Coraz więcej projektantów zwraca uwagę na produkcję wspaniałych ubrań XXL. W związku z tym, puszyste panie mają bogatą kolekcję ubrań do wyboru. Ale nie mogą zapomnieć o niezbędnych dodatkach, aby podkreślić swój styl i piękne ciało.
1
Zacznij od kolczyków. Dobrze dopasowane do twojego stroju kolczyki są niezbędne. Przyjmuje się, że złoto najlepiej prezentuje się z ciemnymi ubraniami, a srebro jest doskonałym dodatkiem do pasteli.
Najpierw wybierz ubranie, a potem kolczyki, które podkreślą Twoją urodę i ubranie. Przecież chcesz, aby ludzie zauważali Twoją twarz jako pierwszą. Większe kolczyki są lepsze dla figury XXL.
2
Moda dla puszystych
Wybierz naszyjnik na dzień lub wieczorowy. Zapamiętaj sobie, że nie do wszystkich ubrań pasuje naszyjnik, niektóre lepiej wyglądają bez niego. Unikaj naszyjnika, jeżeli Twoja bluzka jest kolorowa, albo wzorzysta, jednym słowem, jeśli coś się na niej dzieje. Bluzki z wykończeniem z koronki lub koronkowe nie pasują z naszyjnikiem, podobnie jak bluzki z dekoltem w tzw. "łódkę" i "z wodą". Unikaj krótkich naszyjników, przylegających do szyi. Wybierz raczej te dłuższe - będą optycznie wysmuklać szyję i podkreślać dekolt.
3
Spróbuj przypiąć broszkę. Może to jest właśnie to czego potrzebował Twój strój jako efekt wykończeniowy? Jeżeli ubrałaś się naturalnie, spokojnie, możesz użyć akcentujących dodatków. Do prostych ubrań z mocnym kolorem, dopasuj naszyjnik i broszkę. Takie zestawienie może dodać elegancji i uroku, a tym samym jest bardzo prostym zestawieniem.
4
Moda dla puszystych
Przejdź się przed lustrem. Oglądnij jak układa się ubranie, gdy się poruszasz. Zdecyduj co wygląda dobrze, a co niekorzystnie. Nawet ulubione ubranie w jakimś miejscu może leżeć niekorzystnie. Zamaskuj te miejsca. Np. jeżeli twoja spódnica ma za dużo materiału i zwija się, jak się poruszasz, często wygląda to jakbyś miała wystający brzuch. Możesz to skorygować zakładając w to miejsce szal, lub prowizoryczny pasek.
5
Zakładaj bransoletkę, gdy nosisz bluzki z krótkim rękawem. Bransoletka bardzo korzystnie wygląda na nadgarstku. Możesz nosić delikatny srebrny łańcuszek z ozdobami, lub grubą bransoletę o zdecydowanym kolorze. Każda z nich przyciąga uwagę.
?

Wskazówki
* Możesz wykorzystywać szale i chusty nie koniecznie z ich głównym przeznaczeniem. Ważne aby dodawały szyku do twojego ubrania. Np. chusta może służyć jako pasek, albo kołnierz. Użyj wyobraźni. Jest nieskończenie wiele możliwości wykorzystania dodatków.

!

Uwaga!
* Nie możesz przesadzić z dodatkami, bo "zginie" w nich twoje ubranie, a ty będziesz obwieszona jak choinka.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane