strój kąpielowy

Jak dobrać strój kąpielowy?

ModaModa - specjalista Tipy.pl
strój kąpielowy
1 z 15
Zanim pójdziesz na plażę musisz wybrać odpowiedni strój, który pasowałby do Twojej figury. Nie jest to wcale takie trudne, musisz tylko zrozumieć kilka ważnych rzeczy. Poniższe wskazówki podpowiedzą ci jak wybrać odpowiedni strój, który podkreśli twoje atuty. Musisz pamiętać, że tylko niewiele osób ma idealną figurę, jednak każdy z nas może podkreślić swoje najlepsze cechy i ukryć mankamenty.
1
strój jednoczęściowy
Jednoczęściowy czy dwuczęściowy strój kąpielowy?

Niektóre bardzo piękne i seksowne kobiety zakładają na plażę strój jednoczęściowy. Nie chcą one w ten sposób ujawniać wszystkiego i dzięki temu stają się one bardziej interesujące. Niektóre stroje jednoczęściowe pokazują więcej w okolicach pleców i brzucha, inne w okolicach dekoltu i ud. Odkryj swoje najlepsze strony i zakryj te nieco gorsze. Zawsze dąż do tego, by zrównoważyć sylwetkę.

2
strój kąpielowy jednoczęściowy
Strój do pływania.

Jeśli zamierzasz pływać, powinnaś założyć strój jednoczęściowy. Znajdź taki, który nie wcina się w ramiona, jest wygodny, wykonany z elastycznego materiału i nie przesuwa się. Zapomnij o stroju ze stringami. Nie chcesz chyba skupiać na sobie uwagę wszystkich, kiedy robisz kolejne okrążenia lub nurkujesz na zatłoczonej plaży.

3
strój kąpielowy bikini
Małe piersi.

  • Jeśli masz małe piersi, możesz wybrać najnowszy model stroju kąpielowego z Brazylii. Brazylijskie kobiety maja na ogół małe piersi i ich stroje kąpielowe są odpowiednio do tego skrojone.

  • Poszukaj staników lekko usztywnianych lub wzmocnionych fiszbinami, które sprawią, że twój biust będzie nieco większy i zyska piękny wygląd. Spróbuj znaleźć biustonosz z regulowanymi ramiączkami i zapięciem na plecach, tak aby można było go jak najlepiej dopasować.

  • Jesteś wielką szczęściarą, że możesz na siebie założyć te małe, wykrojone biustonosze, które teraz są takie modne. Tylko chude dziewczyny mogą założyć strój bez ramiączek. Możesz również pokazać się w małych topach, o których dziewczyny z dużym biustem mogą tylko pomarzyć. · Zawsze wybieraj stroje z dobrze dopasowaną górą. Najlepiej jeśli możesz wybrać osobno każdą z części, by dobrze na tobie leżała.

4
strój kąpielowy - duże piersi
Duży biust.

Jeśli masz duży biust, potrzebne będzie dodatkowe wsparcie. Fiszbiny doskonale nadają się do tego celu i wyglądają naprawdę wspaniale.

  • Bikini z ramiączkiem wiązanym na szyi to doskonały wybór. Stanik podtrzyma twoje piersi, a dodatkowo będą one wyglądać bardzo seksownie. Poszukaj modelu, który można zawiązać zarówno na plecach jak i na szyi. Dzięki temu będziesz mogła go w pełni dopasować do swoich kształtów i wymiarów.

  • Poszukaj jednoczęściowych strojów, które mają specjalne usztywnienie dla biustu. W klasycznym stroju z usztywnionym biustem będziesz wyglądać schludnie i zachowasz sportowy wygląd. Szerokie ramiączka będą znacznie wygodniejsze, niż te cienkie.

  • Unikaj strojów bez ramiączek i krótkich topów, które są w stanie zakryć tylko niewielką powierzchnię. Upewnij się, że każdy element stroju pasuje na cienie idealnie. Najlepiej jeśli będzie możliwość kupienia ich osobno.

5
strój kąpielowy
Krótkie nogi lub tułów.

  • Wydłuż nieco swoją sylwetkę zakładając strój wysoko wycięty na udach. Dzięki temu twoje nogi będą wyglądały na o wiele dłuższe. Jeśli masz ładne biodra, ten strój również będzie dla ciebie odpowiedni. Wycięcie to ładnie zaakcentuje twoją talię i nada ci seksowny wygląd.

  • Z pewnością nieraz słyszałaś, że pionowe pasy mogą wizualnie wydłużyć twoja sylwetkę. Teraz czas na kolejny trik. Załóż strój z jednolitym dołem i pokrytą nadrukami górą. Skupi to wzrok innych na górze, co sprawi, że będziesz wyglądać na wyższą.

  • Jednoczęściowy strój w jednolitym kolorze z głębokim dekoltem, sprawi że będziesz wyglądać bardzo seksownie. Dzięki niemu twoje ciało będzie wyglądać na znacznie wyższe.

  • Unikaj chłopięcych szortów i spódniczek bikini. Skupione wzrok na dolnych partiach ciała, przez co znacznie skrócą twoja sylwetkę.

6
kostium kąpielowy
Zbyt długie ciało.

Odzież doskonale na tobie leży, a twoje nogi wydają się być wyjątkowo długie. Ale musisz upewnić się, że w stroju kąpielowym nie wyglądasz jak tyczka.

  • Możesz zaszaleć z dodatkami na biodrach i linii biustu. Pierścienie, biżuteria, wiązania i kokardki są idealne dla ciebie.

  • Wypróbuj stroje poziome paski i wykonane z miękkich tkanin, takich jak aksamit.

  • Będziesz wspaniale wyglądać w jasnych kolorach.

  • Jeśli decydujesz się na strój jednoczęściowy, wybierz ten wycinany po bokach. Dzięki temu przełamiesz swój długi tułów. To działa jak bikini.

  • Doskonałym wyborem będą chłopięce spodenki i spódniczki bikini. One są stworzone właśnie dla ciebie.

  • Unikaj pionowych pasków, dużych dekoltów i ciemnych, jednolitych kolorów.

7
kostium kąpielowy
Brak talii.

To żaden problem. Brak tali i wąskie biodra można łatwo ukryć.

  • Jeśli nie masz wielu krzywizn, możesz je stworzyć zakładając strój z wysoko wyciętymi udami. Jeśli zakładasz strój jednoczęściowy możesz założyć pasek – w ten sposób utworzysz talię. Dobrym wyborem będą również stroje z ozdobnymi drapowaniami na biodrach lub pionowymi paskami biegnącymi po obu stronach ciała.

  • Bikini to odpowiedni strój dla ciebie. Dodaj nieco szczegółów na biodrach, takich jak paski, falbanki czy kokardki. Jeśli masz mały biust wybierz stanik bez ramiączek. Zestaw ze sobą ciemny jednolity dół i jaskrawą lub obficie nadrukowaną górę.

  • Unikaj strojów jednoczęściowych w jednolitych kolorach i w poprzeczne paski.

8
kostium kąpielowy dwuczęściowy bez ramiączek
Szerokie ramiona

Jesteś silną, pewną siebie i posągową boginią. Równowaga to w tym przypadku kluczowe słowo. Będziemy chcieli nieco powiększyć optycznie dolną część ciała i zminimalizować górę.

  • Na dół załóż bikini w wielu kolorach z nadrukami i sportowymi akcentami, takimi jak wiązania, paski i szarfy. Zestaw z tym górę na szerokich ramiączkach i kwadratowym dekoltem. Możesz wybrać również górę bez ramiączek.

  • Unikaj strojów z dekoltem wyciętym w kształt litery V i skąpego dołu.

9
kostium kąpielowy dla puszystych
Pulchniejsza sylwetka.

Pokaż tylko odrobinę ciała w odpowiednich miejscach, dzięki temu będziesz wyglądać smukło i uwodzicielsko.

  • Poszukaj jednoczęściowego stroju z wstawkami z koronki lub siatki. Strategicznie rozmieszczone wycięcia lub głęboki dekolt kształcie V mogą naprawdę zmienić twój wygląd.

  • Wydłuż swoje uda zakładając strój z regulowanymi ozdobami na biodrach. Jeśli założysz na biodra chustę pewnością poczujesz się bardziej pewna siebie i nadal będziesz wyglądać olśniewająco.

  • Ciemne chłodne kolory są zawsze dobre. Wszelkie zawijasy i wzory w kształcie V to również doskonały wybór. Wypróbuj strój kąpielowy z ciemnymi wstawkami po bokach i kwiecistym wzorem na środku.

  • Unikaj zbytniego zakrycia ciała. Skromność jest porządku, ale zbytnie zakrywanie ciała niekoniecznie jest najlepszym rozwiązaniem. Trzymaj się z dala od białych, jasnych i jaskrawych kolorów oraz miękkich materiałów.

10
kostium kąpielowy zakrywający brzuch
Za duży brzuszek.

Jeśli chcesz ukryć swój brzuszek, wypróbuj kilka prostych trików. One naprawdę mogą zdziałać cuda.

  • Jeśli masz zamiar założyć strój dwuczęściowy, polecam założyć ten z dłuższą górą, która zakryje twój brzuszek. Dodatkowo krój ten jest bardzo modny. Zakrywają one wystarczająco dużo, a ty nadal będziesz czuła się wolna.

  • Jednoczęściowe stroje ze specjalnymi drapowaniami w talii lub na biodrach będą wyglądać doskonale.

  • Unikaj skąpych bikini i strojów jednoczęściowych w jednym kolorze.

11
stroje kąpielowe
Duża pupa.

  • Spódniczki bikini będą dla ciebie odpowiednie. Nie wybieraj jednak tych plisowanych. Wybierz te gładkie i obcisłe, które są krótkie, ale zakrywają wszystko to, co trzeba. Doskonale do tego będzie pasować marszczona i zdobiona falbankami góra stroju. Szczegóły to odwrócą uwagę innych od dołu.

  • Możesz również założyć nowoczesny dół od bikini, który ma po bokach wiązanie. Wygląda to bardzo szykownie. Dół powinien być w jednolitym kolorze, góra z nadrukami, dzięki temu uzyskasz jeszcze lepszy efekt.

  • Wypróbuj strój jednoczęściowy z dłuższym dołem. Dodatkowo szeroki pas lub głęboki dekolt zrównoważą twoją sylwetkę. Pamiętaj podkreślając górę i swoje najlepsze cechy, odwracasz uwagę od dołu.

  • Unikaj chłopięcych szortów, zbyt skąpego dołu oraz falbanek i ozdób na biodrach.

12
strój kąpielowy dla kobiet w ciąży
Ciąża.

Czy wiesz jaka teraz jesteś piękna? Ciesz się dniem spędzonym na słońcu. Niektóre mamy mogą bez większych problemów założyć tradycyjne bikini, gdyż nie mają one problemu z brzuszkiem. Jednakże im bliżej dnia porodu, tym częściej kobiety decydują się na strój jednoczęściowy. Wybierz taki, który nie będzie uciskał brzucha ani bioder. Prawdopodobnie będziesz również potrzebowała wzmocnienia dla biustu. Unikaj zakupu tanich strojów kąpielowych. Lepiej kupić jeden lub dwa lepszej jakości, które doskonale będą pasować do twojej figury i przetrwają cały sezon.

13
australijski strój kąpielowy
Idealne ciało.

Jeśli masz idealne ciało, idź na całość. Spójrzmy prawdzie w oczy – ciężko pracowałaś, aby je utrzymać w dobrej kondycji. Wybierz zatem skąpe bikini, by móc się nim pochwalić. Musisz spełnić swój obowiązek i upiększyć plażę, podążające za tobą spojrzenia tylko dodadzą ci pewności siebie.

14
bikini
Znajdź i kup odpowiedni strój zanim wyjedziesz na wakacje.

Ceny strojów kąpielowych w kurortach mogą być naprawdę wysokie, znalezienie odpowiedniego rozmiaru i koloru z pewnością zajmie ci dużo czasu. Zanim wybierzesz się na zakupy zmierz się i używaj tych wymiarów, a nie danych metki. Kup górę i dół stroju osobno, dzięki temu będziesz mieć pewność, że wszystko idealnie pasuje. Cokolwiek robisz, pamiętaj by nie siadać bezpośrednio na pomoście lub piasku. Wyjdź na słońce i ciesz się tropikalną przygodą.

Strona 1 z 15

Powiązane porady

Strój kąpielowy
Kostiumy kąpielowe
modny strój kąpielowy

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

martita31
06.07.2012
z jakiej firmy jest ten strój na górze z ziloną lamówką??
ma55
11.05.2012
Kasik, bo prawda jest taka że nie jest łatwo dobrać kostium jak ma się nietypową sylwetkę. Ja mam bardzo duży biust i kostiumy, które pasują rozmiarem na dole, na górze ledwo co zakrywają :D
Ostatnio znalazłam coś na siebie w Kris Line, teraz chcę sobie kupić podobny kostium jak na zdjęciu w atykule :) mam nadzieję, że mają podobny :)
Kasik
11.06.2010
Przy zakupie stroju kąpielowego ważne jest również, aby kupić strój odpowiedniej wielkości. Oczywiste? Chyba nie patrząc na dziewczyny na basenach i na plaży. Większość z nich nosi za małe stroje. Efekt jest taki, że cały tłuszczyk wychodzi na zewnątrz. Gumki wbijają się w ciało i nagle nawet szczupłe dziewczyny wyglądają na spasione baby. Zwykle stroje kąpielowe są zaniżonej numeracji, zatem przy wyborze nie kierujmy się ich rozmiarem tylko tym, czy gumki wbijają się nam w ciało, czy też nie.