necking

Jak uprawiać necking?

Becia19 - specjalista Tipy.pl
Słowo necking pochodzi z języka angielskiego (z ang. neck = szyja). Necking oznacza pieszczoty szyi i karku. Szyja jest jedną z najpopularniejszych stref erogennych oraz jednym z najgorętszych miejsc na ciele kobiety. Dlatego tak ważnym jest, aby poświęcać jej dużo uwagi i czasu. Całowanie szyi powinno być obowiązkowym punktem każdej gry wstępnej. Nie ma lepszej metody na zamianę pocałunku na dobranoc w pocałunki inicjujące seks.
1
Pieszczoty i całowanie szyi są mogą być wstępem do udanego seksu. Szyja jest ważną strefą erogenną. Pieszcząc swoją wybrankę w tym miejscu zapewniasz jej dodatkową stymulację. Miej wilgotne usta, ale nie śliń się. Zacznij delikatnie, aby w miarę jak ona się rozbudza kontynuować coraz intensywniej. Poświęć szyi trochę czasu. Nie przystępuj od razu do pieszczenia piersi, pośladków czy podbrzusza. Uwierz, że całowanie jej szyi rozbudzi ją równie mocno i będzie z tego bardzo zadowolona.
2
Dobrym miejscem, aby zacząć całowanie są oczywiście jej usta. Od ust do szyi dzieli Cię niewielka odległość. Przesuwaj się ustami delikatnie wzdłuż linii żuchwy. Spraw, aby czuła, że każdy pocałunek jest bardzo ważny. Następnie możesz powoli zejść ustami w dół do jej szyi. Niektóre kobiety lubią, jeśli będziesz je delikatnie podgryzał, podszczypywał. Doprowadza je to do szaleństwa.
3
Kobiety uwielbiają również całowanie podbródka, w miejscu gdzie szyja łączy się z ramieniem, no i oczywiście w okolicach uszu. Znajduje się tam wiele zakończeń nerwowych, skóra jest delikatna dzięki czemu kobiety odczuwają dużą przyjemność. Zwiedź ustami w okolice jej uszu, pod nimi, za nimi, pieść również delikatnie same uszy. Doprowadzisz ją do szaleństwa. Delikatne przytrzymywanie jej szyi może zwiększyć doznania. Delikatne głaskanie tej części szyi, której aktualnie nie całujesz dodatkowo sprawi cuda.
4
Bardzo ważnym jest, aby nie pozostawić połowy śliny na jej szyi i karku. Nie funduj jej żadnego ślinotoku, to nie jest seksi. Zniechęcisz ją do siebie zamiast przeć do przodu. Pocałunki powinny być miękkie, delikatne, w miarę jak ona się rozbudza coraz intensywniejsze.
5
Pamiętaj, że malinki były fajne w szkole średniej. Większość kobiet nie lubi, gdy zostawiasz po sobie ślady. Jeśli więc musisz się w nią wessać, zrób to w miejscu, które będzie mogła bez problemu zakryć ubraniem. Przecież nie będzie chodzić w golfie przy 25 stopniach Celsjusza. Podgryzaj ją delikatnie, możesz też lizać jej szyję. Będzie to dla niej dużo przyjemniejsze, a nie zostawisz po sobie żadnych śladów.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane