Perfumy

Jak się perfumować?
BlondJaponkaBlondJaponka - specjalista Tipy.pl

Używanie perfum, jest sztuką. Należy używać je w odpowiednich miejscach, aby zapach delikatnie się unosił, a nie spryskiwać się od stóp do głów duszącym zapachem. Pomożemy Ci nauczyć się nanosić perfumy, aby uzyskać pożądany efekt.
1
Skrop się perfumami w odpowiednich miejscach, tj., nadgarstki, między kośćmi obojczykowymi (szyja), za uchem, w zgięciu łokci, pomiędzy piersiami. To są jedynie odpowiednie miejsca do nanoszenia perfum. Nie znaczy to jednak, że za każdym razem należy spryskać każde z nich.
2
Delikatnie spryskaj perfumami nie więcej niż 3 z wymienionych miejsc. Staraj się wybierać miejsca oddalone od siebie. Gdy spryskasz punk na szyi, pomiń uszy i idź do nadgarstków.
3
Perfumy utrzymują się dłużej na natłuszczonej skórze. Więc panie, które mają suchą skórę, powinny natłuścić miejsca nakładania perfum. Oczywiście chodzi nam o delikatne natłuszczenie - wystarczy posmarować kremem lub balsamem. Tłuszcz pochłania perfumy, a inaczej perfumy wnikają w tłuszcz, dzięki temu skóra dłużej utrzymuje zapach.
4
Jeżeli masz skłonność do nanoszenia perfum na włosy, rób to jedynie wówczas, gdy są świeżo umyte. Produkty używane do pielęgnacji włosów mogą zniekształcać zapach perfum, więc uważaj, abyś nie uzyskała przeciwieństwa zamierzonego efektu.
5
Nanoś perfumy na nagie ciało. Nie ma potrzeby plamić ubrań. Najpierw wyperfumuj ciało, a potem się ubierz. Ponadto, nie chcesz przecież, aby twoje dodatki pachniały perfumami, bo gdy będziesz chciała użyć innych perfum, to pomieszanie zapachów nie będzie wcale dobrą kombinacją - wręcz przeciwnie.
6
Nie mieszaj kilku zapachów na raz. Jednorazowo używaj tylko jednego zapachu. Zapachy perfum nie powinny być mieszane, bo woń jednego jest już odpowiednio "doprawiona" i połączenie z inną nutą zapachową, może całkowicie zepsuć efekt.
Aby uniknąć mieszania zapachów, ubieraj czyste ubrania, które nie były jeszcze perfumowane, a jeżeli chcesz ubrać drugi raz to samo, pamiętaj aby użyć tych samych perfum.
7
Nanieś perfumy na zgięcie kolan. Kiedykolwiek zastanawiałaś się, dlaczego Twoja babcia zawsze pryska zgięcia kolan? A to dlatego, że ciepło wytwarzane w zgięciu kolan, wyzwala i wzmaga woń perfum. W ten sposób na pewno perfumy utrzymają się dłużej na Twoim ciele.
?

Wskazówki
* Unikaj pocierania nadgarstków jeden o drugi, gdy spryskasz perfumami. Zapach szybko się ulotni.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

calusnik
04.05.2015
Tak najlepiej całować po gorzkich perfumach...
szara5
29.10.2014
przydatne :D :