robienie minety

Jak dobrze zrobić minetę?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Prawidłowo wykonana mineta może zapewnić kobiecie niezapomniany orgazm. Dlatego też, jeśli chodzi o satysfakcję, wiele kobiet wolą minetę od pełnego współżycia. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak prawidłowo zrobić minetę przeczytaj poniższe wskazówki. Sztuka ta wymaga praktyki, ale przyniesie to radość zarówno tobie jak i twojej partnerce.
1

Techniki przy użyciu ust.

Wstępne lizanie.

Rozpocznij od lizania językiem jej wejścia do pochwy. Kieruj się w stronę łechtaczki, a następnie przejdź do zewnętrznych krawędzi pochwy po obu jej stronach. Pieść partnerkę z góry do dołu i odwrotnie, to doskonały sposób na rozpoczęcie gry miłosnej, rozluźnienie partnerki i wprowadzenie jej w odpowiedni nastrój.

2
Przytrzymaj wargi.

Przy pomocy swoich ust chwyć wargi sromowe kobiety i delikatnie je razem przytrzymaj. Raz na jakiś czas wsuń pomiędzy nie język i zacznij delikatnie je pieścić. Całość powtórz.

3
Współżycie przy użyciu języka.

Kobiety mają najwięcej zakończeń nerwowych w okolicy wejścia do pochwy i w pierwszych kilku jej centymetrach wewnątrz. Wsuń więc jeżyk do pochwy i zacznij uderzać nim w okolicy zewnętrznych krawędzi. Następnie liż ją delikatnie przy pomocy okrężnych ruchów języka.

4
Ciągnięcie.

Delikatnie pociągaj palcami za jej zewnętrzna wargi sromowe. Jednocześnie delikatnie uderzaj i liż językiem okolice łechtaczki i wejście do pochwy. Podczas wykonywania tej czynności upewnij się, że robisz to delikatnie i zwracaj uwagę na reakcje kobiety. Dopiero później możesz zacząć mocniej uciskać łechtaczkę przy pomocy języka. Większość kobiet musi być bardzo mokrych by móc cieszyć się tym intensywnym odczuciem.

5
Ssanie.

Odsłoń łechtaczkę delikatnie rozkładając wargi sromowe. Zacznij bardzo delikatnie ją ssać, następnie wypuść ją i zacznij ponownie. Czynność ta niesamowicie podkręci twoją kobietę i rozgrzeje, abyś mógł zastosować dalsze techniki.

6
Przytrzymaj łechtaczkę.

Przytrzymaj łechtaczkę w ustach i delikatnie ją ssij. W tym samym czasie zacznij wokół niej zataczać językiem kółka. Możesz to zrobić bardzo delikatnie bądź agresywnie lub tez połączyć oba te style – oczywiście najpierw dowiedz się, co lubi twoja partnerka. Poprawnie wykonana czynność sprawi, że kobieta będzie bardzo pobudzona.

7
kobieta i mężczyzna w łóżku
To jest proste jak A-B-C.

Podczas wykonywania minety spróbuj przy pomocy języka napisać na jej intymnych miejscach cały alfabet. Język będzie poruszał się w różnych kierunkach, co z pewnością będzie działało bardzo pobudzająco. Możesz wykorzystać dowolne literki. Zwróć uwagę, które z nich dają jej najwięcej przyjemności i zapamiętaj je.

8
Co należy pamiętać, zanim przystąpisz do robienia minety:

  • Weźcie wspólny prysznic lub kąpiel. Dzięki temu upewnisz się, że partnerka jest czysta i świeża. Nałóż specjalny żel lub lubrykant, który może poprawić smak i jakość stymulacji.

  • Zapytaj partnerkę, co lubi. Ona może dać ci wskazówki, co powinieneś robić, takie jak: mocniej, szybciej, wolniej, zrób kółka, itp.

  • Zanim przystąpisz do działania wypełnij całe usta śliną. W trakcie wykonywania minety nigdy nie dotykaj partnerki suchym palcem lub językiem.

  • Nie kieruj się w stronę łechtaczki, dopóki nie będziesz mieć pewności, że partnerka jest rozgrzana i pobudzona. Spróbuj na początek delikatnie całować i lizać okolice ud i pochwy.

  • Korzystaj z wielu sposobów, aby pobudzić partnerkę. Jeśli stale będziesz powtarzać ten sam ruch, twoja partnerka może stać się na niego niewrażliwa. Zapamiętaj różne sposoby na robienie minety i wykorzystaj je.

  • Jeśli zauważysz, że partnerka będzie już bardzo pobudzona możesz włożyć do pochwy jednego lub dwa palce.

  • Nie przestawaj jej dotykać, gdy tylko osiągnie orgazm. Kontynuuj działanie, co sprawi, że partnerka będzie miała ochotę na jeszcze więcej.

  • Łechtaczka ma więcej zakończeń nerwowych niż główka penisa. Zatem bądź bardzo delikatny i uważaj, by jej nie uszkodzić.

!

Uwaga!
* Seks oralny może być przyczyną zachorowania na raka krtani i przełyku.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Miłość
Wirtualny sex
Para całująca się w łóżku

Podobne porady

Komentarze (26)

* Pola wymagane

Kaz
31.03.2017
Heh. Wszystko cacy tylko ten tekst na dole ostrzegający o raku krtani miażdży wszystko. To tak jakby napisać, że wkładanie penisa do ciasnej pochwy grozi utknięciem lub rakiem prącia.
tw mm
29.07.2016
czytaj 8, nie czytaj 4 (!!!!)
dvf38734
26.02.2016
Znalazłem świetną metodę dzięki której wasza dziewczyna normalnie wybuchnie z rozkoszy :D U mnie to działa i nawet nie wiecie co ona wyprawia gdy jej to robie.
https://minetka.wordpress.com
Chodaczek123
28.07.2015
wy jesteście jacyś pojebani !!!
perfecto
11.05.2015
Kazdy ma swoja metode, a nie kazda dziala na swoja panne, . ja rysuje jezykiem liczby , na start do 10, pozniej licze do 69 chociaz malo kiedy dolicze,.. Daty, itd, . a partnerka tylko kmini co tam licze :p i czeka na 444444( moja ja kocha)... No i wiesz na nastepny raz ile czasu dodac do samego sexu, gdy ci spieszno do pracy,..
zbig42
13.05.2013
fajne porady
zenek50zenek
19.03.2013
zeby kobieta doszła nie trzeba wcale jakiejś tam filozofii
zuziazyl
15.10.2012
Dobry język zrobi wszystko tak jak ma być trochę praktyki i jest cacy.
zul
30.07.2012
minetka wymaga poznania kobiety,wskazowki te niemusza byc trafne,liczy sie milosc i poznanie sie bez milosci nawet technika nie pomoze,
Minetka:))
23.05.2011
to do roboty kochani panowie i panie
!:))))