kartka dla taty

Jak zrobić kartkę dla taty?

YvonaYvona - specjalista Tipy.pl
kartka dla taty
1 z 6
Stwórz własnoręcznie kartkę dla taty na Dzień Ojca. Po co kupować gotowe kartki w sklepie, skoro możesz zaskoczyć tatę i przygotować coś samodzielnie.
P

* Papier do drukarki
* Papier techniczny biały i niebieski (może być inny kolor)
* Taśma klejąca
* Nożyk do cięcia
* Kostka introligatorska
* Linijka
* Taśma dwustronna
* Biały mazak
* Chusteczka z materiału.
* Szablon do wydruku i wycięcia.

1
szablon kartki
Wydrukuj szablon na białym papierze z bloku technicznego. Wytnij go i sklej z kolorową kartka z bloku technicznego.
2
kartka dla taty - krok 2.
Obrysuj kontur na kolorowym papierze i wytnij go. Możesz podkleić kartki razem, aby się nie rozsuwały, tak jak na zdjęciu. Wytnij otwór na kieszeń (zaznaczony na szablonie grubą czarną linią). Za pomocą kostki introligatorskiej zagnij papier w miejscu zaznaczonym czarną przerywaną linią (tuż przy klapie). Usuń szablon. Przewróć kolorowy papier na druga stronę.
3
kartka dla taty - krok 3.
Zagnij klapę. Mocno 'przyprasuj' kostką introligatorską. Za pomocą białego markera narysuj dookoła zagięcia ścieg (najlepiej znów od linijki). W środku napisz życzenia dla taty. Odwróć kartkę.
4
kartka dla taty - krok 4.
Za pomocą dwustronnej taśmy klejącej naklej od tyłu na kartkę papier, który będzie stanowił osłonę i będzie zakrywać wystającą chusteczkę.
5
kartka dla taty - krok 5.
Pod kieszonką białym markerem narysuj wzór kieszonki, tak jak na zdjęciu. Możesz też napisać 'Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Ojca'. Włóż w kieszonkę przygotowaną i ładnie zagiętą chusteczkę. Gotowe!
Strona 1 z 6

Powiązane porady

kartka z butelką
Kartka dla taty
kartka na dzień ojca

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane