odmieniony Firefox

Jak zmienić wygląd Firefoxa?
fifi - specjalista Tipy.pl

Jeżeli często patrzysz w ekran komputera możesz odnaleźć w sobie pewna tęsknotę za zmianą dekoracji. Firefox oferuje swoim użytkownikom wiele bezpłatnych dodatków i rozszerzeń w tym także różne kolory i wzory, które mogą urozmaić i odmienić wygląd twojej przeglądarki. Wystarczy zaledwie kilka minut, by przeglądnąć różne propozycje motywów i wybrać ten, który najbardziej ci się spodoba. Poniżej znajdziesz wskazówki, które podpowiedzą ci, jak zmienić wygląd Firefoxa.
1
Otwórz Firefoxa. Z menu Narzędzia wybierz Dodatki.
2
W zakładce Motywy kliknij na „Pobierz motywy”. Zostaniesz przeniesiony na stronę „Personas dla Firefoksa”.
3
Motywy dostępne w Galerii możesz przeglądać po kolei, ze względu na kategorie lub popularność, jaką cieszą się wśród użytkowników.
4
Po najechaniu kursorem na dany motyw, zobaczysz jego podgląd w oknie przeglądarki.
5
Gdy zdecydujesz się na konkretny motyw, kliknij opcję „Użyj tego”. Twoja przeglądarka zyska nowy, unikalny wygląd.
6
Po wybraniu motywu zamknij wszystkie niepotrzebne karty i okna. Teraz nadszedł czas, by pochwalić się swoim odmienionym Firefoxem przed znajomymi.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane