biszkopt z truskawkami

Jak zrobić biszkopt z truskawkami?
summer - specjalista Tipy.pl

Byłaś ostatnio w odwiedzinach u koleżanki i jadłaś pyszne babeczki czekoladowe. Koleżanka sama je przygotowała i byłaś pod wielkim wrażeniem. Tym razem to Ty zaprosiłaś koleżankę do siebie i głowisz się co przygotować, aby nie wypaść gorzej. Podpowiadamy! Wykorzystaj owoce sezonowe, jak na przykład truskawki i zrób biszkopt z truskawkami. Zapewniamy, że wyjdzie pyszny.
P

* Biszkopt:
* 4 jajka
* 200 g cukru pudru
* 4 g soli
* 140 g mąki
* 3 łyżki oliwy
* 30 ml mleka

* Krem:
* 300 ml ubitej śmietanki
* 250 g truskawek

1
Przesiej mąkę przez sitko. Odstaw.
2
Natłuść okrągłą brytfankę. Włącz piekarnik, aby się nagrzał. Ustaw go na 180 stopni.
3
Ubij białka. Osobno utrzyj żółtka, sól i cukier na szybkich obrotach miksera.
4
Jak już całość będzie utarta, dodawaj przesianą mąkę. Dokładnie zmieszaj. Dodaj ubite białka. Ponownie zamieszaj.
5
Oddziel 1/3 ciasta. Wymieszaj ją z oliwą za pomocą drewnianej łyżki. Wlej z powrotem do reszty ciasta.
6
Na samym końcu dodaj mleko i zmieszaj z ciastem drewnianą łyżką.
7
Przelej ciasto do brytfanny. Wstaw do piekarnika i piecz przez około 35 minut. Wyjmij i pozostaw do całkowitego wystygnięcia.
8
Za pomocą miksera ubij śmietanę na sztywno.
9
Przekrój biszkopt w poziomie na pół. Zdejmij wierzchnią warstwę.
10
Wyłóż 1/3 ubitej śmietanki na dolnej warstwie biszkoptu. Następnie ułóż na niej pokrojone w prążki truskawki. Wyłóż na nie 1/3 śmietanki. Następnie znów wyłóż truskawki i ponownie resztę śmietanki. Przykryj całość górną połową biszkoptu.
11
Udekoruj biszkopt truskawkami i pozostałym kremem.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

topielica
23.08.2013
A jesli chodzi o szybki naprawdę ekspresowy poczęstunek -polecam kupiony okrągły biszkopt na to ułożone truskawki i całośc zalana galaretką lub bita śmietana w proszku (ubic ją ) i połączyc z galaretką wymieszac i wylac na truskawki -pycha.