mały penis?

Jak powiększyć członka domowymi sposobami?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
Wielu mężczyzn traci poczucie własnej wartości i pewność siebie powodu zbyt krótkiego (ich zdaniem) członka. Ponadto, większość z nich próbowała co najmniej kilku metod i technik, aby ich penis był choć odrobinę dłuższy. Najważniejsze jednak, aby w akcie rozpaczy nie posuwać się do operacji. Domowe sposoby również potrafią zdziałać cuda.
1

Jedną z takich domowych metod jest zsuwanie pierścienia. Jest to tak zwana technika arabska. Zanim przystąpisz do tego ćwiczenia musisz przygotować się poprzez odpowiednią rozgrzewkę. Zmocz mały ręcznik w ciepłej wodzie i owiń nim penisa. Trzymaj tak około 20-30 minut. Następnie posmaruj członka odrobiną lubrykantu lub oliwki. Doprowadź penisa do częściowej erekcji. Sprawi to, że krew spłynie do członka i będzie on twardszy. Zetknij czubkami kciuk i palec wskazujący, aby utworzyły pierścień. Następnie nałóż ten pierścień (wciąż luźny) na penisa u jego podstawy. Zaciśnij mocno pierścień. Chodzi o to, aby uwięzić w nim napłyniętą krew. Wyciągnij go do przodu. Zsuwaj powoli utworzony pierścień w kierunku żołędzi. Uwięziona w środku krew będzie siłą przepychana do główki penisa. Ciśnienie wewnątrz wzrasta. Na pewno to odczuwasz. W momencie, gdy jedna dłoń zbliża się do główki penisa, zrób z drugiej pierścień i zaciśnij u nasady członka. Powtórz to ćwiczenie kilka razy.

2

Możesz też zastosować rozciąganie penisa. Usiądź wygodnie. Penis powinien być zupełnie wiotki. Chwyć go dość mocno kciukiem i palcem wskazujący wokół żołędzi. Ciągnij go powoli do przodu. Zatrzymaj się w momencie, gdy poczujesz bardzo mocne naciągnięcie w trzonie członka oraz w jego podstawie. Wytrzymaj tak dziesięć sekund. Powtórz trzy razy. Następnie chwyć penisa tak jak przed chwilą. Ciągnij go teraz w lewym kierunku, do momentu w którym poczujesz silne naciągnięcie. Wytrzymaj dziesięć sekund i powtórz trzy razy. Teraz zrób to samo, tylko naciągaj członka w prawo. Znów trzymaj go naciągniętego przez 10 sekund i powtórz trzy razy.

3

Możesz też zastosować obroty penisa. W tym celu chwyć swojego członka wokół żołędzi i rozciągnij w przód, do momentu aż uzyskasz odpowiednie naprężenie. Zrób nim 30 kolistych ruchów w prawo. Cały czas powinieneś czuć naprężenie w członku i u jego podstawy. Odpocznij przez 10-15 sekund. Teraz po ponownym naciągnięciu penisa rób nim obroty w lewo. Ponownie trzydzieści. Powtórz ćwiczenie trzy razy.

?

Wskazówki
* Najlepsze rezultaty uzyskasz, jeśli będziesz stosował te techniki naprzemiennie. Pamiętaj o regularnych ćwiczeniach. Tylko wtedy uzyskasz optymalne rezultaty.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Miłość
para w łóżku
Para całująca się w łóżku

Podobne porady

Komentarze (18)

* Pola wymagane

maly
30.11.2017
na szczęście nie muszę tego robić. mój rozmiar odpowiada mi i mojej partnerce. jedyne problemy jakie kiedyś miałem to problemy z niepełną erekcją. na szczęście już sobie z nimi poradziłem.
Daniel
05.10.2017
Polecacie w ogóle jakiś 100% specyfik? Czytam o tabletkach na powiększanie członka. Stosuje ktoś? Chciałbym zastosować jakąś kurację. Nie musi być natychmiastowej poprawy ale żeby chociaż 4 cm urósł.
mariaawaria.1986
14.03.2017
Panowie, ale po co powiększać?! Dla kobiet nie ma to najmniejszego znaczenia! Jeśli chcecie o siebie zadbać to zajmijcie się wsparciem erekcji i suplementacją Permenem King - to suplement diety dla panów, który wpływa pozytywnie na pożądanie i poprawia jakość życia seksualnego!
Michał
04.11.2016
Pozdrowienia dla adama z 6 obcy :D XD
pgm93389
29.08.2016
Ja powiększyłem penisa domowym sposobem o ok 4cm korzystając z pewnej metody :)
Jeśli nie wierzycie sami zobaczcie ten poradnik tutaj: powiekszamyrozmiar.wordpress.com
nosleep
01.05.2015
hmmm no te ćwiczenia to ja nie wiem czy takie skuteczne... Mój facet miał problem z małym. No z bardzo małym. Kupiliśmy w necie kurację SizePower. Teraz jego sprzęcik to prawdziwy sprzęt . Jest większy o prawie 4 cm! Nie wychodzimy z łóżka!
ibis
27.11.2014
w 2 cwiczeniu mam go rozciagac razem z jajkami ? i Ma kktos juz sprawdzone informacje z tego artykulu - czy komus to pomoglo ?
Paolo
18.11.2014
Penis to mięsień, który tak jak każdy inny może zwiększyć swoją długość, objętość. Niektórzy sobie nawet szyje wydłużaną to myślicie, że penisa nie da rady?! Kiedyś ćwiczyłem i były widoczne efekty. Ale to jednak trzeba ćwiczyć każdego dnia, bo gdy się przerwie na dłuższy czas to powoli zaczyna maleć :D
lolek
06.11.2014
Nic to mi nie dalo ani ekspander rowniez nic to lipa bedzie twardszy ale niewiekszy.
Pawel
02.06.2014
Moj ma 26 cm w obwodzie 16 cm i nie potrzebuje takich cwiczen