powiększanie penisa

Jak zwiększyć penisa?

Larry - specjalista Tipy.pl
W dzisiejszych czasach, kiedy uzyskanie wzwodu nie jest już takim problemem dla mężczyzn, ponieważ wynaleziono viagrę, mężczyźni doszukują się innych problemów. Wielu z nich zamęcza się z powodu zbyt krótkiego członka.
Większość mężczyzn nie zdaje sobie sprawy z tego, że w ich penisach znajdują się mięśnie odpowiedzialne za utrzymywanie członka w stanie erekcji. Jest to tak zwany mięsień łonowo-guziczny. Ćwiczenie tego mięśnia pomaga w utrzymaniu penisa w stanie wzwodu przez dłuższy czas i wzmacnia doznania. Jednak ćwiczenia tego mięśnia nie mają wpływu na rozmiar penisa. Za to odpowiedzialne są inne grupy mięśni, tzw. mięśnie jamiste Ischio Cavernous i Bulbo Cavernous. Znajdują się one w trzonie penisa i otaczają go jak pierścienie lub pasek. Mogą one być ćwiczone poprzez ich rozciąganie, przez co stają się bardziej elastyczne, a penis staje się większy.
1
Jednym z ćwiczeń pomagających wydłużyć penisa jest tzw. zsuwanie pierścienia. Przygotuj odpowiednio swojego penisa, zanim przystąpisz do ćwiczenia. Zmocz mały ręcznik w ciepłej wodzie i owiń nim penisa. Trzymaj tak około 20-30 minut. Następnie posmaruj członka odrobiną lubrykantu lub oliwki. Doprowadź członka do stanu wzwodu, jednak nie może on być zbyt twardy. Palcem wskazującym i kciukiem utwórz pierścień. Załóż go na penisa u jego podstawy. Zaciśnij mocno i powoli przesuwaj w kierunku główki penisa. Uwięziona w środku krew będzie siłą przepychana do główki penisa. Ciśnienie wewnątrz wzrośnie. W momencie, gdy jedna dłoń zbliża się do główki penisa, zrób z drugiej pierścień i zaciśnij u nasady członka. Powtórz to ćwiczenie kilka razy.
2
Usiądź na piłeczce tenisowej lub piłce ręcznej umieszczonej między moszną a odbytem. Napinaj mięśnie odbytu i mięśnie, które zaciskasz, gdy chcesz powstrzymać mocz. Każde napięcie mięśni utrzymuj przez dziesięć sekund. Nie jest to jednak takie proste jak się wydaje. Rozluźnij mięśnie na dziesięć sekund po czym znów napnij mocno na kolejne dziesięć. Powtarzaj to przez trzy minuty.
3
Usiądź na rogu krzesła lub deski klozetowej. Doprowadź penisa do pełnego wzwodu. Owiń go małym ręcznikiem i zaciśnij go wokół. Napinaj mocno mięśnie penisa. Owinięty ręcznikiem penis nie będzie miał dużo miejsca, aby powiększać swą objętość swobodnie. Będzie próbował ‘rozsadzić’ ręcznik. Trzymaj napięte mięśnie przez około trzy do pięciu sekund. Następnie rozluźnij. Powtórz do dziesięciu razy. Wykonuj to ćwiczenie regularnie.
4
Istnieje również powszechna opinia, że stosowanie kremów z zawartością testosteronu/andostendrionu (prekursora testosteronu) na główkę penisa może zwiększyć jego objętość.

Powiązane porady

Wirtualny sex
sex przez telefon
duży penis

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

nosleep
03.05.2015
Kupcie sobie preparat SizePower. Mój facet to bierze i wydłużył mu się o jakieś 4 cm! Sama w to nie wierzyłam ale naprawdę sprzęt się zrobił o wiele większy!
fdfa
28.12.2012
maly i co działa ?