Pierwsza randka

Jaką restaurację wybrać na pierwszą randkę?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Wybierając restaurację na pierwsza randkę, może wcale nie być takie proste. Pamiętaj, że nie chodzi tylko o jedzenie, ale także o całą prezentację lokalu.
1
Wybierz miejsce, w którym nie gra głośna muzyka, abyście mogli porozmawiać, a nie przekrzykiwać się.
2
Weź pod uwagę rodzaj obsługi, potrzebujesz mieć trochę prywatności na pierwszej randce, a nie chodzącego co chwila kelnera, ale też nie możecie być całkiem zaniedbani.
3
Zwróć uwagę na rodzaj oświetlenia. Powinniście się widzieć podczas spotkania, ale oczywiście nie może też być jasno jak w stołówce.
4
Uwzględnij cenny. Wybieraj restaurację, na którą Cię stać, bez względu na to, kto będzie płacić rachunek.
5
Poszukaj miejsca, które znasz, aczkolwiek nie idź do miejsca, którym wszyscy Cię znają. Czułabyś się niezręcznie, a już szczególnie jeżeli Twoi przyjaciele wiedzą, że to pierwsza randka.
6
Wybierz miejsce, w którym możecie coś zjeść. Wcześniej możesz zapytać, jaki rodzaj kuchni lubi, aby nie wyszło tak, że Ty wybierzesz kuchnię chińską, a druga osoba ma do niej awersję. W takiej sytuacji nie będziesz się czuła komfortowo, i nie wypadnie najlepiej pierwsza randka.
?

Wskazówki
* Herbaciarnia powinna być dość spokojnym miejscem i dość dobrze oświetlonym i takim codziennym – dobrym na pierwszą randkę,
* Na pierwszą randkę wybieraj miejsce, które można łatwo znaleźć, poszukiwanie może prowadzić do niepotrzebnego napięcia.
* Orientalna restauracja (pod warunkiem że oboje lubicie orientalne jedzenie), może być ciekawym miejscem i dać powód do interesującej konwersacji,
* Rachunek płaci ta osoba, która zaprosiła tę drugą,
* Gdy pierwsza randka się udała, na następną wybierzcie miejsce nowe dla was obydwojga.

Powiązane porady

flirt
spotkanie z rodzicami dziewczyny
robienie malinki

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Robert
02.09.2010
Ja generalnie wyznaje zasadę nie ważne gdzie ważne z kim. Ale faktem jest, że fajne miejsce może umilić nam czas. Dla mnie dość istotne jest również to żeby ceny nie były "z kosmosu". Jeśli chodzi o Warszawę to wydaje mi się, że Nowy Świat i ścisłe centrum jest już oklepane a po drugie jest mało kameralnie. Ja ostatnio znalazłem knajpę, która bardzo przypadła mi do gustu i ją polecam - Herezja bo o niej mówię, to bardzo klimatyczny lokal z orientalnym jedzeniem i muzyką graną na żywo... moja dziewczyna była zadowolona więc na randkę polecam.