intensywna nauka

Jak się uczyć?
Limbonko - specjalista Tipy.pl

Na pewno każdy kto ma problemy z nauką chciałby wiedzieć jak się uczyć, by osiągać dobre wyniki. Wbrew pozorom to nie wymaga dużego wysiłku. Wystarczy mieć sprawdzoną metodę, a na początek dużo motywacji. Warto pamiętać również o regularności, dzięki temu twoja nauka będzie bardziej efektywna. Ten poradnik sprawi, że nauka do sprawdzianów to będzie pikuś (Pan Pikuś). Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych wskazówek, dzięki którym poznasz tajniki pozyskiwania wiedzy.
1
uczenie sie
Przygotuj sobie odpowiednie miejsce do nauki np. dobrze uporządkowane biurko, łóżko lub... podłoga. Wybierz takie miejsce, w którym jest ci najwygodniej.
2
ubranie do uczenia się
Wybierz swoje najwygodniejsze lub ulubione ubranie.
3
Zrelaksuj się. Rozluźniony lepiej będziesz wpajać wiedzę, nie próbuj siadać do nauki wściekły, zmęczony.
4
Podczas nauki możesz jeść orzechy , zawierają one kwasy Omega-3, które pozytywnie wpływają na nasz mózg.
5
Nie ucz się więcej niż 1h, maksymalnie 1,5h, inaczej będziesz znudzony, a nauka nie będzie szła dobrze.
?

Wskazówki
* Najlepszą porą do nauki jest niedzielny poranek.
* Aby odnieść sukces zacznij uczyć się do egzaminów już wtedy, kiedy są zapowiedziane (u mnie to jakieś 2 tyg. wcześniej).

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane