szczupłe uda i pośladki

Jak wyszczuplić uda?

Bianka - specjalista Tipy.pl
Dla większości kobiet pięknie wyrzeźbione, piękne i zadbane nogi sprawiają, że czują się one seksowne. Teraz, kiedy lato zapukało do naszych drzwi, nie ma ani chwili do stracenia, aby zadbać o nogi, a zwłaszcza o uda, bo to na nich najbardziej lubi osadzać się tłuszcz. Ćwiczenia, które proponujemy, pomogą Ci ukształtować i wyszczuplić uda.
1
Będziesz potrzebowała stepu. Jeśli nie masz stepu możesz wykorzystać schody. Stań prawą nogą na krawędzi stepu. Wyprostuj ją i dołącz do niej lewą nogę, ale nie stawiaj lewej nogi na stepie. Unieś ją na bok, aby utworzyć kąt 45 stopni. Następnie dołącz do prawej nogi, po czym postaw na podłodze. Zrób półprzysiad. Prawa noga cały czas powinna być na stepie (lub na schodku). Mięśnie ud, łydek, a również mięśnie brzucha powinny być napięte podczas przysiadu. Możesz urozmaicić sobie to ćwiczenie poprzez trzymanie ciężarków. Wykonuj ćwiczenie wolno i w skupieniu. Będzie bardziej efektywnie. Im więcej mięśni pracuje, tym lepiej.
2
Stań w rozkroku. Stopy powinny być rozstawione szerzej niż linia bioder. Skrzyżuj ręce i rób przysiad. Jednak zwróć uwagę, aby kolana nie wyszły poza linię palców u nóg. Jest to wspaniałe ćwiczenie na wyrobienie mięśni czworogłowych i wewnętrznej linii ud.
3
Stań prosto, następnie pochyl się, tak jakbyś chciała dotknąć palców u nóg. Nogi nie powinny się zginać w kolanach. Napinaj mięśnie, ręce trzymaj wyciągnięte prosto przed siebie. Mięśnie czworogłowe muszą pracować podczas skłonów. Dla utrudnienia możesz trzymać hantle lub założyć ciężarki na kostki.
4
Skrzyżuj ręce. Stań w rozkroku. Nogi powinny być rozwarte na około pięćdziesiąt stopni. Wysuń prawą nogę w tył. Zrób przysiad. Powróć do poprzedniej pozycji. Zrób kilka powtórzeń, następnie zmień nogę. Powtarzaj cyklicznie
?

Wskazówki
* Wykonuj ćwiczenia powoli. Dzięki temu będą one bardziej efektywne.
* Nie przećwicz się. Możesz nabawić się zakwasów, lub naderwać ścięgna.

Powiązane porady

ćwiczenia na stepperze
ćwiczenie na szczupłe ramiona
brzuszki na piłce gimnastycznej

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

bluem
04.07.2015
Takie ćwiczenia są w porządku, tyle że nie wolno zapomnieć o odpowiednim zdrowym odżywianiu, bez tego nie osiągniemy efektu jak na zdjęciu. Jeśli musimy zgubić kilka, kilkanaście kilogramów lepiej stosować acetomale niż drastyczną dietę.
Rico
24.02.2015
Do Martyna. Ta "babka na zdjęciu" jest obrobiona foto-szopem. Wmawiają naiwnym ludziom takie głupoty i mamy efekt - bulimię - anoreksję - itp. Bądź naturalna, sobą, możesz wysmuklić sylwetkę, nie stylizuj się na za chudzone wieszaki. Trute-story.
kakishon
16.01.2012
Idunia - może trochę spóźniłam się z tym komentarzem, ale jest szansa, że go zobaczysz.
Na cellulit pomagają masaże od łydki do pachwiny, najlepiej szorstką rękawicą. Na zmianę uciskach, szczypiesz i szorujesz nogi. Dobry jest też masaż wodą z prysznica - raz ciepłą, raz zimną. No i sport, sport, sport + baaaaaaaardzo dużo wody ;)
Idunia
09.07.2010
Wyszczuplić to jeszcze nic, ale co zrobić aby nie mieć na nich cellulitu?