zakochana para

Jak poprosić dziewczynę o chodzenie?
LoboLobo - specjalista Tipy.pl

Zaprosiłeś ją na pierwszą randkę, spotkaliście się kilka razy, doskonale się rozumiecie i wiesz, że to ta jedyna. Podejrzewasz, że ona czuje do ciebie to samo. Wasi znajomi już dawno założyli, że jesteście parą, ale ty wciąż nie wiesz jak poprosić ją o chodzenie. Ten etap nie powinien być ani trudny, ani stresujący, ale zawsze towarzyszy mu lęk przed odrzuceniem. Jeśli chcesz się dowiedzieć w jaki sposób najlepiej poprosić dziewczynę o chodzenie, przeczytaj tą poradę.
1
Jeśli podjąłeś już decyzję, nie czekaj na „właściwy moment”, tylko zacznij działać już teraz. Pamiętaj, że im dłużej będziesz zwlekać, tym większa szansa, że dziewczynę sprzątnie ci sprzed nosa ktoś inny.
2
Nie myśl jednak, że masz złapać dziewczynę na środku ulicy i wyznać jej swoją miłość. Pomijając ryzyko utraty życia, poproszenie ją o chodzenie w miejscu publicznym wprawi ją tylko w zakłopotanie.
3
Nie trać czasu na zastanawianie się, co dokładnie powiesz. Nieważne co wymyślisz, wydarzenia zazwyczaj i tak nie toczą się zgodnie z planem. Poproś ją o chodzenie w cukierni, parku, na plaży. Nie ma znaczenia co wtedy powiesz, kieruj się tym, co czujesz.
4
Wybadaj ją, zanim zadasz decydujące pytanie. Temat możesz zacząć od słów: „Naprawdę bardzo cię lubię..”. Jeśli ona odpowie w podobny sposób, możesz wówczas zapytać, czy zostanie twoją dziewczyną.
5
Możesz przy okazji wręczyć dziewczynie jakiś podarunek. Pamiętaj jednak, że większość dziewczyn ucieszy się bardziej z czegoś osobistego, co będzie jej się z tobą kojarzyć. Możesz dać jej swój medalik, przypinkę, coś co zawsze nosisz przy sobie. Możesz też własnoręcznie zrobić upominek specjalnie dla niej.
6
Jeśli dziewczyna zgodzi się z tobą chodzić, nie skacz jak wariat i nie wykrzykuj „yes, yes, yes!” Może wtedy pomyśleć, że jesteś desperatem i szybko zmienić zdanie. Zamiast tego czule obejmij ją i pocałuj.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane