Żółta sukienka

Jakie są trendy w modzie 2008?
ModaModa - specjalista Tipy.pl

Jak się ubrać na wiosnę? Nowe trendy w modzie przynoszą nadzieję na niezwykle wyraźną, dynamiczną, wyzwalającą i miejscami szokującą odmianę. Wiosna i lato tego roku pełne będą nowości oraz sugestywnych, jaskrawych kolorów. Ponownie modne będą również szalone wzory i grafika. Najnowsze trendy pozwolą każdej kobiecie rozkwitnąć na nowo, ponownie przeżyć wiosnę swego życia! Niezwykle modne będą w tym czasie kolory lotne, pogodne, ale nie krzykliwe. Słodkie i delikatne tonacje łagodnie kontrastują z neonowymi ale gustownymi barwami.
P

* fascynacja modą

1
Białe spodnie
Modne kolory to: cytrynowy, żółty i złoty to trendy kolorystyczne, które nadają blask wszystkim częściom stroju, zwłaszcza torbom oraz obuwiu. Zdaniem trendsetterów tonacje w modzie na wiosnę i lato 2008 są ponownie żywe i jasne.

Po roku przerwy powraca styl marynarski. Jednocześnie klasyczny granat, czerwień i biel jako idealne kombinacje kolorystyczne tak do pracy, jak i na co dzień. Wizualne efekty bieżących aranżacji: prążków i cętek, dodają klasycznego charakteru.

Jednak gdy preferujesz styl pełen prostoty i nie jesteś entuzjastką jasnych kolorów, idealne dla ciebie będą modne, przygaszone kolory. Nieśmiertelne czerń i biel często nadają eleganckie i wytworne akcenty, podkreślające szyk, klasę i wyrafinowanie. Écru, brązy i oliwka to dominujące kolory w stylu safari lub plemiennym.

Klasyka wciąż w modzie. Zaś dla odważniejszych - kolory w cenie!
2
Gladiatorki
A oto kilka porad jak być trendy w bieżącym sezonie:

* Nie bój się nosić obszernych form. Krótkie, ale gęsto marszczone, obszerne i szeleszczące niczym kresz spódnice. Obszerna forma skoszarowana paskiem a do tego długie lejące dhoti.

* Noś buty niezwykle dynamiczne, kolorowe i wzorzyste. Powracają koturny, drewniane obcasy, tym razem modne także gladiatorki, espadryle, peep-toes (buty z odsłoniętymi palcami, z wycięciem w kształcie łezki).

* Bądź bajeczna i kolorowa. Wiosenne barwy to nie tylko zabawa dla młodych!
3
Moda marynarska
Motywy folkowe i nawiązania do kultury azjatyckiej! Japonia mocno wzbogaca europejski styl.

Wyciągnij z szafy ubrania w stylu marynarskim, żeglarskim. Nie zapomnij o paskach dla męża. Panowie niezwykle korzystnie prezentują się w odzieży w tym stylu. Marynizm już drugi rok w modzie!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane