pośladki to jedna ze stref erogennych

Jak podniecić kobietę pieszcząc jej strefy erogenne?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
Jako, że ciekawość jest cechą charakterystyczną prawie każdego z nas, nie dziwi fakt, że mężczyźni są bardzo zainteresowani informacjami, co tak naprawdę podnieca kobiety. Którego miejsca powinni dotknąć, aby ich kobieta oszalała z rozkoszy. Panowie, możecie się wreszcie przestać martwić, ponieważ poniżej znajdziecie odpowiedzi na nurtujące Was pytanie. Nie trzeba specjalisty, aby odnaleźć strefy erogenne mężczyzn. Są one skumulowane w jednym miejscu i jest ich tylko trzy: penis, jądra i odbyt. Kobiety z kolei posiadają tych stref dużo, dużo więcej i są one rozmieszczone na całym ciele. Do dzieła chłopaki! Życzymy powodzenia w odkrywaniu tajników kobiecego ciała.
1
10 – Wewnętrzna strona ud.

Wewnętrzna strona ud jest szczególnie wrażliwa na dotyk, muskanie i lizanie. Znajduje się tam mnóstwo zakończeń nerwowych. Poświęcając chwilę tej części jej ciała wprawisz ją w drgania i podniecenie. Pamiętaj, aby nie gryźć ponieważ jest to bardzo wrażliwy obszar i możesz jej sprawić ból.

2
9 – Pod kolanami.

Ponieważ naprawdę wiele zakończeń nerwowych znajduje się pod kolanami, zdziwisz się do jakiego stanu doprowadzisz kobietę liżąc ją lub podszczypując delikatnie w zgięciu za kolanami. Bądź jednak ostrożny, aby nie przesadzić, aby dotyk nie stał się irytujący i trący.

3
8 – Pośladki.

Wiele kobiet uwielbia kiedy mężczyzna poświęca uwagę jej pośladkom. Znaczna ich liczba lubi delikatne klapsy i ściskanie ich pośladków. Ale to nie wszystko. Są kobiety, które wręcz szaleją z rozkoszy, gdy ich pośladki są lizane, cmokane i penetrowane nie tyle rękami, czy ustami, ale też i penisem.

4
7 – Kark.

Już sam oddech mężczyzny, który kobieta czuje na swoim karku potrafi ją rozpalić. Wyobraź więc sobie jak ona może zareagować, gdy dodasz do tego lizanie czy całowanie. Im bardziej Twoje usta zbliżają się do jej karku, tym większe doznania dla niej. Podgryzaj ją, poliż, następnie delikatnie dmuchnij w wilgotne miejsce. Twoja kobieta oszaleje! Baw się jej włosami, obsypuj pocałunkami.

5
6 – Uszy.

Większość kobiet czepie wiele satysfakcji i rozkoszy z tego, gdy poświęcasz uwagę jej uszom – potężnej strefie erogennej. Liż jej uszy, podgryzaj, całuj, nawet ssij. Kobiety uwielbiają też, gdy szepczesz jej do uszu różne czułe słówka.

6
5 – Stopy.

Kobiety uwielbiają, gdy masujesz im stopy, całujesz je, liżesz i ssiesz. To je naprawdę podnieca. One naprawdę czekają na to, aby ich facet poświęcił troszkę uwagi ich stopom. Ponieważ, stopy również są podatne na łaskotki, musisz przyzwyczaić stopy swojej partnerki na Twój dotyk, który będzie ją podniecał, a nie rozśmieszał.

7
4 – Nadgarstki.

Może to zabrzmieć naprawdę dziwnie i zszokować niektórych facetów, ale tak – nadgarstki są strefą erogenną. Kobiety nakręcają się kiedy poświęcasz uwagę ich nadgarstkom w czasie gry wstępnej. Pocieraj nosem i ustami o jej nadgarstki, podgryzaj je, całuj.

8
3 – Piersi.

Ta strefa nie powinna nikogo zdziwić, w przeciwieństwie do nadgarstków. W piersiach znajduje się tysiące zakończeń nerwowych. Są one bardzo delikatne i podatne na dotyk. Głaskanie piersi, całowanie, ssanie, lizanie, ściskanie piersi i sutków naprawdę nakręca i podnieca kobietę. Podczas gdy niektóre kobiety lubią jeśli obchodzisz się z ich skarbami delikatnie, inne lubią dotyk mocniejszy i bardziej zdecydowany. Zorientuj się więc co tak naprawdę lubi Twoja partnerka.

9
2 – Wagina/Łechtaczka.

Łechtaczka może być stymulowana na wiele sposobów. Możesz używać palców, języka, ust, penisa lub kilku naraz. Niektóre kobiety lubią naprowadzać swoich mężczyzn na dokładne miejsce i kontrolować siłę nacisku. Tym facetom, którzy nie mają tego 'ułatwienia', podpowiadamy, kiedy powinni wiedzieć, że trafili w ulubione miejsce swojej partnerki. Jeśli ona zaczyna się wić, możesz być pewien, że trafiłeś w dziesiątkę. Punkt G w pochwie może być nieco trudniejszy do zlokalizowania, ale warto poświęcić trochę czasu na jego poszukiwania. Jest to bardzo delikatne miejsce. Jak już je zlokalizujesz, nawet najdelikatniejszy dotyk doprowadzi Twoją kobietę do nieziemskiej rozkoszy.

10
1- Usta.

Możesz z nimi zrobić co tylko chcesz. Całować, podgryzać, lizać, ssać, ciągnąć, naciągać, wsysać, etc. Używaj swoich ust, języka i zębów. Całuj ją namiętnie, z pasją i wielkim oddaniem. Kobiety kochają się całować!

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Dotyk
para w łóżku
mineta, sex oralny

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

djDARO
08.04.2016
A gdzie odbyt! Moja bejbe budzi sąsiadów rozkosznymi krzykami kiedy zaparkuje pomiędzy pośladkami... Mniam, mniam:-)
misio
12.05.2012
:D pomogło ;d
niunia
31.12.2010
co do pod kolanami i nadgarstków jestem kobitą i się nie zgodzę