maseczka zwężająca pory

Jak zrobić maseczkę zwężającą pory?

AdelaAdela - specjalista Tipy.pl
Duże pory mogą być uwarunkowane genetycznie. Ale są też inne czynniki powodujące poszerzone pory, takie jak starzenie się, niekorzystny wpływ promieniowania słonecznego czy trądzik. Zamiast żyć i chodzić z brzydkimi poszerzonymi porami możesz już dziś zacząć z nimi walkę. Jedną z podstawowych metod walki z porami jest maseczka. Firmy kosmetyczne oferują nam całkiem spory wybór. Ale co powiesz na zrobienie własnej maseczki?
P

* 1 duże jajko
* miska
* 2 łyżki soku z cytryny
* wyciąg z oczaru wirginijskiego (opcjonalnie)

1
Rozbij jajka. Oddziel żółtka od białek. Umieść białka w małej miseczce, dodaj do nich dwie łyżki soku z cytryny. Dobrze wymieszaj widelcem lub mieszadełkiem.
2
Nałóż cienką warstwę na te miejsca na skórze, na których są bardzo widoczne pory oraz na skórę wokół nich. Pozostaw na cerze przez około 20 minut, a nawet dłużej – jeśli masz naprawdę duży problem. W czasie jak będziesz miała maseczkę na twarzy poczujesz jak skóra się naciąga. Świadczy to o tym, że maseczka działa.
3
Zmyj twarz ciepłą wodą. Nałóż za pomocą wacika wyciąg z oczaru wirginijskiego. Jest on opcjonalny, ale jeśli go masz dobrze jest go użyć, ponieważ dodatkowo ściągnie i podziała jak tonik skórę.
4
Nakładaj tą maseczkę co 2-3 dni, aby pozbyć się rozszerzonych porów. Może nie zobaczysz rezultatów od razu, ale warto chwilkę odczekać. Efekty będą świetne!
5
Możesz też zrobić inną maseczkę. Przygotuj pastę ze zmielonych migdałów i wody. Nałóż na cerę, pozostaw na około 20 minut. Zmyj twarz ciepłą wodą.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane