róże

Jak narysować różę?

BazyliaBazylia - specjalista Tipy.pl
róże
1 z 9
Rysunek jest formą sztuki, którą buduje obserwacja artysty. Artysta zaczyna obserwować i zapamiętywać najdrobniejsze szczegóły obiektów, które znajdują się wokół niego i mogą nadać życie rysunkom. Jednym z najważniejszych aspektów rysunku jest fakt, że nie wymaga on drogich materiałów. Wystarczy ołówek i jedna książka ze wskazówkami jak rysować, by stworzyć coś wspaniałego i niezapomnianego. Rysunek róży w pierwszej chwili może wydawać się dosyć skomplikowany jednak wystarczy zabrać się do niego i wykonać go powoli krok po kroku, by przekonać się, że tak nie jest. Jeżeli więc chcesz narysować piękną różę, poniżej znajdziesz instrukcję jak to zrobić.
1
rysowanie róży - krok 1.
Narysuj nieco spłaszczony okrąg. Nie musi on być idealnie równy, nieco nieregularne brzegi nie przeszkadzają. Wewnątrz większego okręgu namaluj mniejszy, powinien się on znajdować mniej więcej w środku. Te okręgi będą stanowić kontury dla róży.
2
rysowanie róży - krok 2.
Umieść ołówek w centrum mniejszego okręgu i przeciągnij go tworząc kilka zawiłych spirali. Najlepiej, jeżeli ich splot będzie zupełnie przypadkowy. Skomplikowane formy spirali tworzą wewnętrzne płatki róży.
3
rysowanie róży - krok 3.
Następnym krokiem jest powiększenie warstwy spirali tak, by objęła swym zasięgiem pierwszy okrąg. Następnie poniżej spirali dorysuj kształt litery „U” (tak jak pokazano na zdjęciu).
4
rysowanie róży - krok 4.
Dorysowuj kolejne warstwy spirali zwiększając stopniowo odległość pomiędzy nimi. Narysuj liść zachodzący na kształt „U” jako płatek.
5
rysowanie róży - krok 5.
Czas, by dorysować róży większe płatki. Zacznie kształtować się właściwy kształt kwiatu.
6
rysowanie róży - krok 6.
Dodawaj coraz większe płatki. W ten sposób powstanie struktura kwiatu. Oderwij się od rysowania i zerknij na spokojnie, czy płatki tworzą spójny obraz róży.
7
rysowanie róży - krok 7.
Kwiat jest gotowy, można więc wycieniować go, by poprawić jego wygląd. Cieniowanie jest bardzo proste. Przyłóż ołówek przy wewnętrznej krawędzi każdego płatka i przeciągnij go nieco w górę.
8
rysowanie róży - krok 8.
Ostatni krok to dokładne wycieniowanie całego kwiatu, jak pokazano na obrazku. Twoja róża jest gotowa.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

świeczki
rysowanie twarzy krok po kroku
ołówki

Podobne porady

Komentarze (24)

* Pola wymagane

kaja
15.09.2014
bardzo piękna. próbowałam ją narysować trudna
batarej22
23.07.2013
spróbuj narysować taką róże
batarej22
23.07.2013
śliczna róża
emka
25.03.2013
piekna roza
majkaku.95
07.02.2013
Piękna róża. Sama nie narysowałabym pewnie takiej ładnej, ale z instrukcją mogę spróbować :)
lala
28.01.2013
to jest bardzo latwe jak niewiem co B-)
juliaaa
20.01.2013
nie zła jest ale trochę trudna****
Patkaaa
28.10.2012
mi wyszła jak należy cieniowanie jest super
TomaszSmykowski
20.05.2012
Ładnie wygląda :)
Lolaa
10.04.2012
wyszła mi : ). Kocham cieniować