rysunek kota

Jak narysować kota?

BazyliaBazylia - specjalista Tipy.pl
4
rysowanie kota - krok 4.
Jesteś na dobrej drodze, niedługo twój szkic zacznie wyglądać jak kot. W tej części trzeba się skupić na kolejnych częściach ciała kota i nadać im dokładny kształt posługując się narysowanym wcześniej „szkieletem geometrycznym”. Pamiętaj jednak, by zbytnio się jeszcze nie przejmować, uzyskany efekt nie jest wcale ostateczny. Rysuj linie na tyle delikatne, by móc je w razie potrzeby zmazać bez szkody dla rysunku. Jeżeli jesteś zadowolony z uzyskanego efektu, możesz namalować linie końcowe nieco mocniej lub poprawić je czarnym tuszem. Gdy tusz wyschnie, możesz zmazać linie narysowane ołówkiem, twój rysunek będzie dzięki temu dużo schludniejszy. Nie martw się jednak o szczegóły pyszczka kota, dopracujesz je pod koniec. Możesz na ciele kota zaznaczyć kilka linii, które będą pomocne podczas rysowania futra. Cały czas staraj się rysować dosyć lekko, najlepiej linią przerywaną. Jest to istotne zwłaszcza dla początkujących artystów, linia ciągła sprawia wrażenie twardej i ostrej, natomiast delikatnie zaznaczona linia przerywana daje wrażenie, jakby się delikatnie układała, podobnie jak futerko.
« Poprzednia Strona 2 z 3

Powiązane porady

róże
twarz anime
okładka z materiału

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

jamkowalski
26.08.2016
Ja nauczyłem się perfekcyjnie rysować dzięki temu, szczerze polecam :) https://naukarysowania.wordpress.com/
Marti
27.09.2013
świetnie namalowany kot
Laluuu
04.12.2011
Fajne to dzielenie na figury. Przyda się ta rada. Thx... I really like this. It so great. Haa . and I love draw , so so so
ana21
11.04.2011
Trochę skomplikowane;)