seks w samochodzie

Jak uprawiać seks w samochodzie?

Larry - specjalista Tipy.pl
Uprawianie seksu w samochodzie nie jest wcale takie proste, jak się wydaje. Ci z was, którzy już kiedyś tego próbowali z pewnością zauważyli pewne podstawowe utrudnienia takie jak: twarde siedzenia, kierownica, deska rozdzielcza, drążek zmiany biegów, czy znalezienie pozycji na tyle wygodnej, by umożliwiała dojście do punktu kulminacyjnego. Sukces w dużej mierze zależy od tego, jaki samochód posiadasz, więc poniższe wskazówki musisz dostosować do możliwości swojego własnego auta. Pomogą ci one jednak przezwyciężyć największe przeszkody, jakie mogą wystąpić podczas seksu w samochodzie.
1
Tylne siedzenie.

Z równym powodzeniem zarówno dziewczyna, jak i mężczyzna mogą być na górze. Sprawdza się zarówno w pozycji leżącej jak i z siedzącym facetem. Dla ułatwienia sobie zadania i zyskania przestrzeni dobrze jest przesunąć przednie siedzenia maksymalnie do przodu.

2

Przednie siedzenie pasażera.

Przesuń siedzenie tak daleko, jak to tylko możliwe i usiądź. Partnerka może usiąść na tobie przodem lub tyłem do ciebie. Gdy siedzi tyłem do ciebie może wesprzeć się rękami o deskę rozdzielczą.

3
Na zewnątrz samochodu.

Maska samochodu to doskonałe miejsce na różnego typu aktywność. Możesz położyć partnerkę na masce i oprzeć jej nogi o swoje ramiona, możesz w nią wchodzić z przodu lub z tyłu, gdy reszta jej ciała spoczywa na masce. Dodatkowo oboje możecie powdychać trochę świeżego powietrza.

4
Podczas jazdy.

Dziewczyna śmiało może ci zrobić loda podczas jazdy, ale ważne byście oboje byli w tym czasie powolni i ostrożni. Unikaj wybrzuszeń i dziur w jezdni i przez cały czas patrz na drogę. Jeżeli poczujesz, że tracisz kontrolę nad samochodem, natychmiast się zatrzymaj lub poproś dziewczynę, by ona przerwała. Dobra zabawa nie jest warta spowodowania wypadku, uszczerbku na zdrowiu, czy zagrożeniu dla życia was obojga.

5
Bezpieczeństwo.

Najważniejsze jest zawsze bezpieczeństwo, istnieje bowiem wiele niebezpiecznych sytuacji, które mogą się wydarzyć, gdy będzie próbował uprawiać seks w samochodzie. Zaparkuj więc swój samochód w bezpiecznym miejscu, gdzie nie zjedziesz z górki, nie osuniesz się ze skarpy, nikt cię nie potrąci. Zaciągnij dobrze hamulec ręczny i odpowiednio ustaw siedzenie, zanim zabierzecie się do dzieła.

6
Prawo.

W większości krajów obowiązuje zakaz publicznego obnażania się i uprawiania seksu, a ty właśnie chcesz go złamać uprawiając seks w samochodzie. Zależnie od okoliczności możesz zostać zatrzymany, wylegitymowany, ukarany grzywną lub nawet aresztowany. Niezależnie od wymierzonej kary z całą pewnością będziesz przede wszystkim zażenowany.

7
Czystość.

Musisz się najpierw upewnić, że twój samochód jest czysty. Wyrzuć brudne chusteczki, posprzątaj resztki jedzenia, puste kubki z McDonalda i wszystko, co może zniwelować twoje wysiłki, by kochać się w samochodzie. Okruszki, piasek i brud na tylnym siedzeniu będą denerwujące i odstraszające, więc lepiej się ich pozbądź. Najlepiej zrób kompleksowe sprzątanie przed randką. Pamiętaj o prezerwatywach. Kilka zasad bezpiecznego seksu może zabezpieczyć ciebie, twoją dziewczynę i twój samochód.

8
Lokalizacja.

Wybierz miejsce racjonalnie i ostrożnie. Ważne, by ani dorośli, ani dzieci nie byli zmuszeni oglądać jak uprawiacie seks w samochodzie. Wybierz jakieś spokojne miejsce z ładną scenerią, może w pobliżu jakiegoś parku lub rzeki. Jeżeli nie masz zbyt wielu opcji do wyboru, nada się też pusty parking na odludziu, no chyba, że jesteś ekshibicjonistą, wtedy możesz wybrać bardziej zatłoczone miejsce, ale tylko takie odpowiednio oznaczone, abyś nie został aresztowany.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Wirtualny sex
para w łóżku
Seks w pociągu

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

mati
10.01.2014
Oglądaliście film "Drogówka". Tam odpowiedź dlaczego nie warto uprawiać seksu oralnego w samochodzie
pale.tute
20.08.2013
W samochodzie nie jest najwygodniej ale na szybki numerek to każde miejsce jest dobre. Mi się zawsze podobają miny wyprzedzanych tirowców gdy w trakcie jazdy moja dziewczyna robi mi loda :)
Kulas
19.08.2012
Sex w samochodzie to cudowna sprawa.Duzo emocji i troche utrudnien ,ktore da sie pokonac nawet w takim samochodzie jak kiedys byl maluch ,nie mowiac o dzisiejszych autach.Do tego rodzaju sex trzeba tylko odpowiedniej partnerki ,ktora w razie podgladania nie zacznie uciekac albo spazmowac.Uprawiajac sex na lonie nmatury zawsze nalezy spodziewc sie takiej przygody
Aneta1235
02.01.2012
Zdecydowanie wybieram tylne siedzenie!!! Ostatnio w trakcie zabawy na przednich fotelach niechcący urwałam sobie lusterko :-). Fakt faktem zaparowane szyby i sauna po kilku minutach to norma....
DJ
13.10.2011
ja mam czarne szyby z tylu i auto kombi wiec nawet parking w centrum handlowym nie stanowi problemu :) nic przez szyby nie widać a auto mam wygłuszone wiec odgłosów tez nie no ale bujania sie uniknąć nie ha hehehe
Gajcy
25.09.2011
No, z tymi zaparowanymi szybami to jest faktycznie problem :) Mi osobiście przydałaby się moskitiera bo w aucie jest jak w saunie a po uchyleniu szyby komary nakurwiają jak szalone :)
sebo
20.11.2010
To fakt, zapoarowane szyby długo nie chcą sie odparowac po dłuższych zabawach :) ale warto, zawsze to jakaś odskocznia od standardowej sypialni :)