skutki miażdżycy

Jak naturalnie leczyć miażdżycę?

naturellenaturelle - specjalista Tipy.pl
skutki miażdżycy
1 z 9
Poszukujesz naturalnych metod i środków leczenia miażdżycy? Przeczytaj poniższy artykuł. Miażdżyca to nazwa choroby, która polega na odkładaniu się tłuszczu w tętnicach. Może to prowadzić do zablokowania naczyń krwionośnych, a nie leczona miażdżyca może być bardzo niebezpieczna. Leczenie miażdżycy nie ogranicza się tylko do metod i leków konwencjonalnych. Na szczęście istnieją także naturalne sposoby leczenia tej przypadłości, co oznacza, że sam możesz przejąć kontrolę nad swoim zdrowiem. Nie musisz już wprowadzać do swojego organizmu niepożądanych substancji chemicznych i toksyn, które mogą prowadzić do wystąpienia skutków ubocznych i innych powikłań.
1
zdrowa dieta

Jednym z najlepszych sposobów na leczenie miażdżycy jest utrzymanie ogólnego dobrego stanu zdrowia organizmu. Rzeczy, takie jak palenie papierosów, otyłość, nadciśnienie oraz dieta bogata w tłuszcz, powodują pogorszenie naszej kondycji. Zatem rzuć palenie, zmniejsz spożycie tłuszczu oraz zrzuć nieco zbędnych kilogramów. Dzięki temu łatwiej pokonasz miażdżycę i wiele innych dolegliwości. Tłuszcze nasycone, które powodują wysoki poziom cholesterolu, są główną przyczyną odkładania się tłuszczu w tętnicach. Zatem ograniczenie ich spożycia jest absolutnie konieczne.

2
badania wydolnościowe

Znalezienie ziołowego środka na leczenie miażdżycy to najbezpieczniejszy sposób na jej pokonanie. Poniżej znajdziesz kilka najbardziej znanych naturalnych metod na leczenie miażdżycy. Wybierz ten, który najbardziej będzie odpowiadał twoim potrzebom i przywróć zdrowie swojemu sercu i ciału.

3
czosnek

Czosnek. Dodawanie czosnku do potraw do doskonały sposób na leczenie miażdżycy. Udowodniono, że czosnek pomaga obniżyć poziom złego cholesterolu i zwiększyć poziom dobrego. Dzięki temu zapobiega on odkładaniu się tłuszczu w naczyniach krwionośnych. Jeśli to możliwe, spożywaj jak najwięcej czosnku w postaci surowej. Czosnek w postaci suplementu okazał się mało skutecznym środkiem na miażdżycę.

4
rutyna + witamina C

Rutyna. Przyjmuj ją w połączeniu z witaminą C. Rutyna pomaga nam zachować dobrą kondycje organizmu. Jej przyjmowanie dobrze wpływa na nasze naczynia krwionośne, są silne i nie odkłada się w nich tłuszcz. Dla uzyskania jak najlepszych wyników zaleca się przyjmowanie 500 mg rutyny i 500 mg witaminy C każdego dnia.

5
cebula

Cebula. Cebula, podobnie jak i czosnek, pomaga nam w naturalny sposób zwalczyć miażdżycę. Jeśli więc chcesz uzyskać jak najlepsze efekty leczenia, dodaj do swojej diety surową cebulę. Udowodniono również, że spożywanie 1 łyżeczki soku z cebuli każdego dnia, pozytywnie wpływa na nasz organizm.

6
wingorona

Ekstrakt z pestek winogron. Udowodniono, że poprawia on stan naszych tętnic poprzez hamowanie wydzielania enzymów, które powodują uszkodzenia tkanek. Enzymy te usuwają kolagen i elastynę, które są niezbędne do prawidłowej budowy i funkcjonowania naszych naczyń krwionośnych. Ekstrakt z pestek winogron to ogólnie osteony suplement diety, który możemy kupić wszędzie tam, gdzie sprzedawane są witaminy.

7
granat

Sok z granatu. Sok z owoców granatu jest nie tylko smaczny, ale udowodniono również, że jest skutecznym środkiem w leczeniu miażdżycy. Posiada on właściwości antyutleniające, co w znacznym stopniu ogranicza utlenianie lipidów. Aby uzyskać jak najlepszy efekt, zaleca się picie 1 szklanki soku z granatu na dobę.

8
odpowiednia dieta

Dodanie tych naturalnych środków do odpowiedniej diety o niskiej zawartości tłuszczów nasyconych, a także wprowadzenie zdrowych nawyków do rozkładu dnia, pomoże nam w leczeniu miażdżycy. Dzięki temu obniżymy ryzyko wystąpienia zawału serca i udaru mózgu.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

pomiar ciśnienia
popękane naczynka
Choroba Raynauda

Podobne porady

Komentarze (12)

* Pola wymagane

Roman
30.08.2017
Na miażdżycę polecam pić sok z pietruszki, marchewki, cebuli, buraka, rzeżuchy i ogórka. Piję taki sok od jakiegoś czasu i mi pomaga.
Marek
22.12.2016
Przepraszam, ale jak coś się pisze to trzeba mieć o tym jakieś pojęcie. Ten artykół to stek bzdur. Stosując sie do tego idiotycznego wypociska można faktycznie dostać miadżycy.
Alex
07.11.2016
Dlaczego zmniejszać cholesterol, jezeli jest to miękka substancja produkowana przez wątrobę, a miażdźyca to twarde wapniowe złogi w żyłach, tętnicach.
olek
27.09.2016
Miażdżycę wywołuje wysokie spożywanie cukrów (węglowodanów) to one są przyczyną stanów zapalnych.Tłuszcze nasycone działają przeciw zapalnie.Dlatego nasze babcie w chorobie spożywały smalec zwierzęcy.Wbrew pozorom otyli amerykanie wcale nie jedzą tłusto! Jedzą produkty paszowe takie jak: zboża (pieczywo,płatki chrupki) skrobię (ziemniaki frytki chipsy) i słodycze.Napoje wysoko słodzone (cola,fanta)
felusia
28.01.2016
Ja dawno temu czytałam w jakięś kśiążce medycznej że miażdżycę można wyleczyć piąc naczczo sok z surowych ziemniaków .Prawdopodobnie działa jak kret do udrażniania rur Zaczęłam pić sok z ziemniaków i zmieniłam diete lekarstwa odstawiłam bo wątroba zołądk blał i na wymioty wieczorami mi sięzbierało a stosowałam tylko te leki pół roku
kiso
05.02.2015
Jak można dac opis, że miażdżyca to odkładający sie tłuszcz? Blaszka miażdżycowa składa sie min ze skrzepów, wapnia, szpiku.....a tak, tak, wystarczy więcej poczytac opracowań naukowych
Nemer
21.01.2015
Wydaje mi się, że autor twierdząc jakoby - "Tłuszcze nasycone, które powodują wysoki poziom cholesterolu, są główną przyczyną odkładania się tłuszczu w tętnicach." - jest w błędzie, co potwierdzają publikowane analizy badań renomowanych uczelni medycznych. Nigdy, w żadnych badaniach nie potwierdzono tego twierdzenia natomiast potwierdzono, że tłuszcze nienasycine, w tym omega 6 są zabójcze, więc jak to jest naprawdę?
najtro
15.01.2015
masło maślane NIC NIC NIC nowego dla osób nawet w minimalny sposób zainteresowanych tematem pisanie dla pisania
K
15.01.2015
Reklama Rutinoscorbinu?
drake
15.01.2015
nie lepiej jeść winogrona rozgryzając pestki