Skype

Jak zainstalować Skype?

BillyBob - specjalista Tipy.pl
Skype to program komputerowy, który umożliwia nam wykonywanie darmowych połączeń głosowych i wideo z ludźmi na całym świecie. Program ten oferuje nam darmowe rozmowy z innymi użytkownikami podłączonymi do sieci, darmowe połączenia wideo, wideokonferencje, przesyłanie wiadomości tekstowych, wysyłanie sms-ów oraz przekierowanie połączeń na telefon komórkowy, kiedy nie jesteśmy podłączeni do sieci. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak zainstalować ten program na swoim komputerze.
1

Podłącz zestaw słuchawkowy do komputera. Słuchawki i mikrofon możesz podłączyć poprzez wejście USB lub łącze Bluetooth.

2

Wejdź na stronę internetową programu Skype i ściągnij za darmo aplikacje. Po pobraniu programu, kliknij dwukrotnie na ikonę, aby zainstalować Skype na komputerze. Poczekaj chwilę, program zainstaluje się samoczynnie. Następnie utwórz nową nazwę użytkownika i hasło. Dzięki temu będziesz mógł zalogować się do sieci Skype.

3

Teraz poszukaj znajomych i członków rodziny zalogowanych do sieci Skype. W tym celu kliknij na ikonę „dodaj”. Możesz wyszukać ich wpisując nazwę użytkownika, imię i nazwisko osoby, adres e-mail lub nazwę MySpaceIM. Znajomi, którzy znajdują się w trybie on line pojawią się na szczycie twojej listy i będą oznaczeni zielona ikoną.

4

Wykup pakiet dostępu do wykonywania połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe. Abonament możesz również wykupić na rozmowy międzynarodowe. Za połączenia możesz zapłacić kartą kredytową lub poprzez przelewy internetowe. Sprawdź na stronie Skype, jakie są opłaty za połączenia lokalne i międzynarodowe.

5

Połącz się przyjaciółmi poprzez dwukrotne kliknięcie na nazwę danego użytkownika znajdującą się na twojej liście. Aby zakończyć rozmowę, kliknij w czerwona ikonę. Jeśli twoi znajomi nie są w danej chwili podłączeni do sieci, możesz wysłać do nich wiadomość sms lub zostawić wiadomość na poczcie głosowej.

6

Powiedz znajomym, którzy jeszcze nie maja zainstalowanego Skype, o wszystkich jego zaletach. To prosty i bezpłatny sposób na komunikowanie się z przyjaciółmi na całym świecie. Jeśli posiadasz małą firmę, Skype to doskonały sposób na prowadzenie konferencji. Większość usług nie wymaga bowiem opłat.

7

Przeglądnij wszystkie funkcje programu Skype i upewnij się, że rozumiesz wszystkie zasady i przepisy.

?

Wskazówki
* Kup wysokiej jakości zestaw słuchawkowy. Gorszej jakości sprzęt może powodować zakłócenia.
* Skype jest dostępny dla różnych systemów operacyjnych, w tym Mac OS X, Linux i Windows. Można go również zainstalować w telefonach z WiFi, telefonach bezprzewodowych i wielu telefonach komórkowych.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

angielski dla dzieci
gmail

Komentarze (0)

* Pola wymagane