deskorolka

Jak jeździć na deskorolce?
LoboLobo - specjalista Tipy.pl

Jesteś totalnie zafascynowany niesamowitymi sztuczkami, jakie wykonują na swoich deskorolkach skaterzy?Czy zastanawiałeś się kiedyś jakby to było, gdybyś Ty też tak umiał jeździć? Na co więc czekasz! Kupuj deskorolkę, kask, odpowiednie buty i do nauki!
1
Najpierw musisz nauczyć się utrzymywać równowagę na deskorolce. Ustaw stopy tak, aby utrzymać odpowiedni balans. Próbuj najpierw unosić przednie kółka, potem tylne. Próbuj się obracać na desce podczas jazdy.
2
Zdecyduj, której pozycji chcesz używać.
3
Pozycja podstawowa to taka, w której lewa stopa znajduje się z przodu deski.
4
Pozycja groofy to taka, w której to prawa noga znajduje się z przodu deski.
5
Jak dobrze wybrać pozycję? Po prostu zdecyduj na której nodze łatwiej Ci utrzymać równowagę ciała. Jest to ta noga, którą normalnie kopnąłbyś piłkę lub od której zaczynasz iść. Zazwyczaj jest to noga lewa i tak też przyjmujemy.
6
Postaw deskę na betonie. Stań tak, aby palce lewej nogi lekko wychodziły za kółka deskorolki.
7
Zdejmij tylną nogę z deski. Odepchnij się od betonu. Jak już się rozpędzisz do odpowiedniej prędkości, postaw tylną nogę z powrotem na desce.
8
Aby sterować jazdą, utrzymuj balans za pomocą nóg i odpowiedniej postawy ciała. Zdejmij przednią nogę z deski i przechyl się, aby przednie kółka się uniosły. Za pomocą lewej nogi nakieruj deskę w prawo lub w lewo, w zależności od tego gdzie chcesz skręcić. Następnie znów postaw deskę na ziemi. Ćwicz, dopóki nie uzyskasz płynności.
9
Aby się zatrzymać masz kilka opcji do wyboru. Możesz zdjąć tylną nogę z deski i ciągnąć nią po betonie. Możesz też po prostu z deski zeskoczyć. Ale wtedy musisz ją niejako "gonić", żeby Ci nie uciekła.
10
Jak już posiądziesz umiejętność płynnego jeżdżenia, skręcania i zatrzymywania się na desce, możesz przejść do nauki innych trików, takich jak ollie, kickflip czy nollie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

DUREŃ
12.04.2012
wajne metody
ja
23.03.2012
ja jebie poradnik w huj zjebany
LOOOL
04.02.2012
Każda przeważnie deska skręca LOL
RTS
04.01.2012
Mi bardzo skręca w prawo deska :(
tymekskateboard
01.05.2011
dobrze ze sa takie strony ja np nauczylem sie jezdzic na deskorolce dzieki takim stronom internetowym jak ta