ollie

Jak zrobić ollie?
LoboLobo - specjalista Tipy.pl

Ollie jest jedną z podstawowych figur w skateboardingu. Każdy szanujący się skater musi posiąść umiejętność wykonania ollie. Jest to jedna z pierwszych figur, których osoba początkująca musi się nauczyć. Ollie stanowi również podstawę do innych figur, a więc umiejętność jego wykonania jest niezbędna. Wymaga on ćwiczeń, ale jest stosunkowo prosty do zrobienia.
1
ollie - krok 1.
Stań na deskorolce tak, aby prawa stopa znajdowała się na końcu deskorolki (na tailu), a lewa kilka centymetrów za przednimi kółkami (montażówkami).
2
Rozpędź się troszkę, nie ma sensu robić ollie w miejscu.
3
Uderz prawą stopą, a dokładnie jej palcami w koniec deski. Tail powinien dotknąć ziemi. Zauważ, ze im mocniej kopniesz deskę, tym wyżej podskoczysz.
4
ollie - krok 4.
Teraz musisz podskoczyć. W tym czasie przesuń przednią nogę do przedniej części (nosa) deski. Noga powinna pocierać o deskę.
5
ollie - krok 5.
Będąc w powietrzu musimy wypoziomować deskę ustawiając ją za pomocą prawej nogi równolegle do ziemi.
6
Lądujemy na wypoziomowanej deskorolce. Nie należy się zniechęcać nieudanymi początkami. Nauka ollie zajmie najprawdopodobniej około dwa tygodnie zanim będziesz mógł go płynnie wykonać.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane