Spotkania towarzystkie

Jak znaleźć swoją drugą połówkę?
KasiapKasiap - specjalista Tipy.pl

Nadal szukasz wymarzonej miłości? Przesiadujesz godzinami w pobliskim barze lub lokalnej siłowni tracąc czas. A może najwyższa pora zmienić strategię? Dowiedz się gdzie spotkać nowych ludzi i gdzie szukać miłości.
1
Wybierz miejsce, które Cię interesuje. To zwiększy szansę, że spotkasz kogoś o podobnych zainteresowaniach.
2
Bądź pomysłowy, wybierając miejsca, do których idziesz. Prywatki i dyskoteki to najbardziej towarzyskie miejsca, ale nie poprzestawaj tylko na nich.
3
Korzystaj z wyjazdów szkolnych, (jeżeli jesteś w wieku szkolnym) różnych obozów. To wspaniałe miejsca, aby poznać nowych ludzi.
4
Idź do ludzi. Imprezy okolicznościowe, dyskoteki, kolejki do kina, to miejsca, w których ludzie się bawią. Możesz tam poznać ludzi, którzy tak jak i Ty robią wysiłek aby wyjść z domu.
5
Nie przegap okazji, sposobności do poznania nowych ludzi w dużych skupiskach, tj. codzienny sklep, księgarnia, herbaciarnia, supermarket itp.
6
Poszukaj przez przyjaciół – znajomi przyjaciół czy krewnych, mogą także stać się Twoimi nowymi znajomymi.
7
Rozglądnij się w swoim miejscu zamieszkania. Bliskość zamieszkania odgrywa dużą rolę w przyjacielskich związkach, tak samo jak w partnerskich, więc nie ma nic złego poznawaniu nowych ludzi w bliskim otoczeniu.
8
Możesz spróbować szczęścia zamieszczając w gazecie ogłoszenie np. „Poznam ciekawych ludzi”.
9
Nawet w miejscu, w którym by Ci nie przyszło do głowy szukać, takim jak kościół, czy dom katechetyczny, możesz również spotkać ciekawych, interesujących ludzi.
10
Możesz spróbować poszukać ludzi online. Jest wiele stron internetowych takich jak czaty, strony z ogłoszeniami, ze zdjęciami itd.
?

Wskazówki
* Jeżeli w miejscu pracy spotkałeś kogoś wymarzonego, pomyśl czy warto, bo jeżeli się nie uda, to potem możesz czuć się nieswojo we własnym miejscu pracy.
* Nie możesz wyglądać na zdesperowaną, bo to odstrasza i zniechęca ludzi.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

julka
17.06.2016
teraz nawet jak się wyjdzie to ciężko kogoś poznać.. moja znajoma postanowiła zalożyć sobie konto na ezeo.pl zastanawiam się czy też nie spróbować na portalach randkowych...
Jagoda
23.06.2014
Na pewno nie znajdziemy drugiej połówki siedząc w domu i nierobiąc nic.Bo sama miłośc nie zapuka do drzwi.Należy wychodzić do ludzie.Jeżeli nie mamy zbyt wielu znajomych i nie mamy z kim to są portale randkowe ogólnie internet.Nieraz sie czyta że na takich portalach siedzą sami nieatrakcyjni desperaci.A to przecież nie porawda.Ja przez neta poznałam kilku ciekawych ludzi z którymi do tej pory utrzymuję znajomość.
Aleksander
29.08.2012
szukam dziwczyny,bo chce kogos kochac,i byc kochanym przez ta osobe.....
Martu$ka
14.08.2012
chce znalesc chlopaka
Kamilaj
10.08.2010
Myślę że zawsze się znajdzie połówkę, prędzej czy później. Nie można tylko szukać na siłę bo wtedy jest się ślepym.