drinki na lato

Jak zrobić orzeźwiające drinki na lato?
Barman - specjalista Tipy.pl

Lato do doskonały czas na orzeźwiające drinki. Możesz po ciężkim dniu pracy za biurkiem wyskoczyć gdzieś z kolegami z pracy lub napić się przy grillu z rodziną i przyjaciółmi. Drinki ze świeżymi owocami są zawsze numerem jeden na letnie wyjścia. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić klika smakowitych letnich drinków. Jedyne co musisz mieć, to bogato wyposażony barek...
1
Sherry drink.

Potrzebujesz lód, ¼ łyżki stołowej syropu cukrowego, ¼ łyżki stołowej Curacao, 4 miarki sherry (najlepiej Amontillado Sherry), plasterków ananasa i skręconej skórki z cytryny. Wypełnij kieliszek do wina lodem. Wlej syrop i Curacao do czasu, gdy tworzy się szron. Wlej sherry i wymieszaj. Udekoruj ananasem i skórką z cytryny.

2

Kopciuszek.

Do tego drinka potrzebujesz lód, 3 miarki białego rumu, 1 miarkę białego porto, 1 miarkę soku z cytryny, 1 łyżkę stołową syropu cukrowego i 1 białko. Wrzuć lód do shakera, następnie dolej rum, porto, syrop, sok z cytryny i białko. Mieszaj do czasu aż na szkle nie pojawi się szron.

3
Josiah's Bay Float.

Wymagane składniki to: lód, 2 miarki złotego rumu, 1 miarka Galliano, 2 miarki soku z ananasa, 1 miarka soku z limonki, 4 łyżki stołowe syropu cukrowego, szampan, plasterki limonki, wisienki koktajlowe, wydrążona łupka ananasa. Wrzuć lód do shakera, dolej rum, Galliano, sok z ananasa i limonki oraz syrop. Mieszaj do wytworzenia się szronu. Przelej do łupek z ananasa i dodaj szampana, delikatnie zamieszaj. Udekoruj wisienkami koktajlowymi. Podawaj z dwiema słomkami.

4
Coco Loco.

Przygotuj 1 świeży kokos (lub mleczko kokosowe), lód, 2 miarki białej tequili, 1 miarkę ginu, 1 miarkę białego rumu, 2 miarki soku z ananasa, 1 łyżkę stołową syropu cukrowego i ½ limonki. Przetnij orzech kokosowy i zdejmij górę tak by mleczko kokosowe pozostało w środku. Dodaj lód, gin, tequilę, rum, syrop i sok z ananasa. Wciśnij sok z limonki. Całość dokładnie wymieszaj i podawaj z różnymi ozdobami.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

minka
05.05.2014
ja ostatnio zasmakowałam w cydrze lubelskim, świetnie smakuje z limonką bądź ze świeżymi truskawkami :)
ania
08.11.2012
polecam żubrówkę białą z odrobiną soku z limonki!