zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie

Jak otworzyć samochód bez kluczyków?

AndrzejAndrzej - specjalista Tipy.pl
zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie
1 z 5
Z pewnością wielu z nas przydarzyła się ta nieprzyjemna sytuacja, gdy doszło do zamknięcia kluczyków wewnątrz samochodu. Można jednak w prosty sposób wybrnąć z tej sytuacji. Wystarczy, że nauczysz się otwierać samochód bez użycia kluczyków. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się, jak to zrobić.
P

* Piłeczka tenisowa
* Klin
* Długi wąski metalowy drut

1
drut
Sposób z klinem i drutem.

W tej metodzie przyda się mały klin (7-10cm) i wąski metalowy pręt lub drut. Wsuń klin w górny róg drzwi samochodu, tak aby stworzyć niewielką przestrzeń przez którą wsuniesz drut. Gdy rozszczelnisz już drzwi, wsuń w otwór drut i postaraj się odblokować jego końcem drzwi. Ten sposób jest nieco trudny, jeśli nie masz bolca od blokady na górze. Ale nie oznacza to, że jest to niewykonalne.

2
wieszak metalowy
Sposób z metalowym wieszakiem.

To klasyczna technika stosowana już od wielu lat. Znajdź wieszak wykonany z drutu, zegnij go tak, by utworzył prosty pręt, na końcu zrób haczyk. Wsuń drut z boku drzwi i postaraj się ręcznie odblokować zamek. Dzięki temu otworzysz drzwi. Uwaga: Ta metoda jest bardzo skuteczna w starszych samochodach. W nowszych modelach może działać nieco gorzej.

3
piłeczka tenisowa
Sposób z użyciem piłeczki do tenisa.

Ta metoda jest nieco niekonwencjonalna, ale za to bardzo skuteczna. Weź piłeczkę tenisową i przekrój ją na pół. Połówkę piłeczki przyłóż do dziurki od klucza i mocno w nią uderz. Siła uderzenia dłoni może być wystarczająca, aby odblokować mechanizm, który zablokował drzwi.

4
pomoc drogowa
Pomoc drogowa.

Skorzystanie z usług pomocy drogowej to zawsze dobry pomysł. Tego typu firmy z chęcią udzielą ci pomocy, gdy zamkniesz sobie kluczyki wewnątrz samochodu. Poszukaj informacji o lokalnych firmach w Internecie lub książce telefonicznej.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Progi zwalniające
senność
zużyta opona

Komentarze (53)

* Pola wymagane

Karl Lrak
31.08.2016
Haha :D niektóre z tych sposobów obalali pogromy mitów. Lepiej nie ryzykować jeszcze większej kaszany i w awaryjnej sytuacji zadzwonić po kogoś, kto zajmuje się otwieraniem zamków. Jeżeli ktoś z Łodzi, to mogę polecić http://www.pogotowie-zamkowe-lodz.pl/awaryjne-otwieranie-zamkow.html pozdrawiam!
kwasny
24.05.2016
Dzieki wielkie, obylo sie bez sporych strat. Metoda na wieszak, w moim przypadku na zakrzywione ucho od wiaderka zadala egzamin. 40 minut mordegi i lekko przecieta uszczelka. Raz jeszcze wielkie dzieki.
Guest
11.01.2016
Sposób z drutem jest dobry, bo sam parę razy go testowałem ..... ale w samochodach co najmniej 20-letnich. Od prawie 20 lat samochody mają centralne zamki z tzw. podwójnym ryglowaniem, co całkowicie uniemożliwia taki trik.
staryzboj
11.01.2016
najlepszym rozwiązaniem jest zapasowy kluczyk w portfelu w kieszeni - żeby zmniejszyć jego rozmiar można obciąć wszystkie zbędne fragmenty kluczyka, zwłaszcza nakładki z tworzywa - kluczyk może być bez zabezpieczeń, potrzebny jest tylko do otwarcia drzwi.
23keksik
04.11.2015
do dupy ten pomysł :(
Paweł
12.01.2015
No to teraz w blokowiskach będą mieć zabawę gnojki :/
łobuz
12.01.2015
Nie obchodzi mnie to jak otworzyć cudzy samochód bez kluczyka. Nie obchodzi mnie to jak ukraść i jak kombinować. Obchodzi mnie to jak żyć w tym zawszonym kraju normalnie i uczciwie i godnie. Więc pytam czy jakiś Polski geniusz ma w końcu patent aby można było żyć w tym splugawionym i upadłym kraju normalnie !!! Zapewne jest taki patent, ale zapewne wyemigrował wraz z geniuszem...
fanSZWEJKA
12.01.2015
PROPONUJE cytryne pokroic na plasterki,
natrzec oczy i....WALNAC SETE!!!!!!
Demo
12.01.2015
Jeśli stało się to pod domem to zawsze można skorzystać z drugiego kompletu kluczy.
Nicki
12.01.2015
Jutro będzie o tym jak się zesrać w gacie i ich nie pobrudzić...