samochód sprzedany

Jak dobrze sprzedać samochód?
AndrzejAndrzej - specjalista Tipy.pl

Aby zwiększyć wartość swojego samochodu musisz sprawić, by wyglądał i działał jak nowy, przynajmniej na tyle, na ile jest to możliwe. Jeśli zamierzasz sprzedać swój samochód i chcesz dostać za niego jak najwięcej gotówki, postaraj się stworzyć historię wszystkich jego napraw i zadbaj o to, by wyglądał naprawdę czysto. Samochód powinien być regularnie konserwowany i czyszczony, aby wyglądał na sprawny i zadbany.
1

Prowadź zapis wszelkich napraw. Notatki powinny być wiarygodne i powinny ukazywać, że samochód był regularnie konserwowany i jest w dobrej kondycji. Korzystaj z autoryzowanych stacji napraw i zawsze żądaj potwierdzenia wykonania usługi. Dzięki temu będziesz bardziej wiarygodny.

2

Wyczyść samochód. Jeśli twój samochód będzie czysty i zadbany, potencjalny nabywca będzie miał wrażenie, że jest on więcej warty. Umyj i nawoskuj całą zewnętrzną powierzchnię samochodu. Usuń z wnętrza samochodu i wszystkich schowków wszelkie śmieci i zbędne przedmioty. Następnie odkurz siedzenia oraz tapicerkę i umyj okna. Deskę rozdzielczą i felgi przetrzyj specjalnym środkiem nabłyszczającym. Podręcznik i wszelkie inne ważne dokumenty dotyczące samochodu włóż do schowka.

3

Utrzymanie pojazdu. Upewnij się, że płyn hamulcowy i olej były regularnie sprawdzane przez mechanika. Każdego roku przeprowadzaj dokładną kontrolę swojego samochodu, aby w razie konieczności móc na bieżąco usunąć wszelkie problemy. Prowadź zapis wszystkich tego typu inspekcji. Parkuj samochód w zamkniętym garażu, aby lakier jak najdłużej wyglądał jak nowy. Dzięki temu zmniejszysz również prawdopodobieństwo pojawienia się rdzy na karoserii.

4

Używaj tylko oryginalnych części samochodowych. Części pochodzące od producentów są zazwyczaj lepszej jakości i dostarczane są z gwarancją. Potencjalny nabywca z pewnością doceni fakt, że auto jeździ na oryginalnych częściach. Dzięki temu będzie ono wyglądało na dużo więcej warte.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane