Makijaż

Jak zrobić makijaż?
BellaBella - specjalista Tipy.pl

Dobry makijaż to taki który podkreśla to co mamy w sobie pięknego a ukrywa mankamenty urody. Jeśli jest źle zrobiony wówczas może raczej zaszkodzić niż pomóc. Z tego powodu podczas wykonywania makijażu powinno się stosować kilka reguł.
1
Podkład powinien być dobrany do karnacji. Jeśli będzie za bardzo ciemny wcale nie sprawi, że będziemy wyglądać pięknie i młodo a wręcz przeciwnie. Podkład na policzkach rozcieramy w kierunku zewnętrznym, zaś na nosie i podbródku z góry do dołu. Szczególną uwagę należy zwrócić na kontury twarzy. Nie może zostać widoczna różnica między kolorem twarzy i szyi. Podkład powinien być nakładany ze szczególną starannością.
2
Róż nakładamy na kości policzkowe. Jeśli są słabo widoczne należy najpierw wciągnąć policzki po czym płynnymi ruchami nałożyć róż za pomocą dużego pędzla.
3
Obrysowując wewnętrzny kontur oka należy mieć na uwadze, że taki makijaż optycznie pomniejsza oko.
4
Kolor konturówki powinien być jak najbardziej zbliżony do koloru szminki.
?

Wskazówki
* Najlepiej robić sobie makijaż w takim oświetleniu w jakim będziemy przebywać przez najbliższy czas. Jeśli makijaż zrobimy przy sztucznym oświetleniu wówczas może się okazać zbyt mocny na jasny i słoneczny dzień.

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane