udostępnianie drukarki

Jak udostępnić drukarkę w sieci?

Joseph - specjalista Tipy.pl
Chcesz stworzyć sieć domową i udostępnić drukarkę wszystkim jej użytkownikom? Nie jest to nic trudnego. Jeśli korzystasz z Windowsa XP podpowiadamy Ci jak się za to zabrać.
1
Zaloguj się na konto administratora.
2
Rozwiń menu 'Start'->'Ustawienia' i wybierz opcje 'Drukarki i faksy'. Jeśli nie widzisz tej opcji wejdź w 'Panel sterowania' i zaznacz 'Drukarki i faksy'.
3
Kliknij prawym przyciskiem myszy na wybraną drukarkę w oknie 'Drukarki i faksy' i zaznacz 'Udostępnianie'.
4
Zaznacz opcję 'Udostępnij tę drukarkę'. Możesz również podać nazwę drukarki, pod którą będzie widoczna w sieci. Kliknij 'Ok'.
5
Zaloguj się na komputerze z którego chcesz drukować.
6
Naciśnij 'Start' i wejdź w 'Drukarki i faksy'.
7
Otwórz menu 'Plik' i zaznacz opcję 'Dodaj drukarkę'.
8
Kliknij 'Dalej' w oknie 'Witamy w panelu dodawania drukarki'.
9
Kliknij opcję 'Drukarka sieciowa lub drukarka podłączona do innego komputera' i kliknij 'Dalej'.
10
Zaznacz opcję 'Przeglądaj drukarki' i kliknij 'Dalej'.
11
Zaznacz znak plus obok wybranej drukarki i kliknij 'Dalej'.
12
Na końcu w wyskakującym oknie oczekującym od Ciebie potwierdzenia poprzednich akcji zaznacz 'Tak', a następnie 'Zakończ'. Gotowe.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane

Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie