sposoby noszenia legginsów

Jak nosić legginsy?

JenyJeny - specjalista Tipy.pl
sposoby noszenia legginsów
1 z 9
Dla niektórych kobiet legginsy w ogóle nie muszą istnieć. Dla innych zaś jest to obowiązkowa część garderoby, która zajmuje szczególne miejsce w ich szafie. Ważne jest jednak to, aby wiedzieć jak nosić legginsy, aby w nich dobrze wyglądać. Obecnie mamy szeroki wybór wzorów i kolorów, ale legginsy nie pasują niestety do każdej z nas, nie pasują też na każdą okazję.
1
legginsy z tuniką

Noś legginsy z tunikami. Jest to najprostszy sposób na wykorzystanie legginsów. Tuniki różnią się długością. Ważne więc, aby Twoja tunika była wystarczająco długa, aby zakryła pośladki i biodra. Legginsy nie są odpowiednikiem spodni, więc Twój tyłek nie powinien być na wierzchu. Jeśli masz krótką tunikę, sięgającą do połowy tyłka, załóż ją ze spodniami-rurkami. Tunika może być sportowa lub elegancka. Możesz założyć do niej pasek, ale nie musisz. Tunika nie powinna być obcisła, a wręcz przeciwnie. Powinna być luźna i stanowić przeciwieństwo do obcisłych legginsów. Możesz założyć do całości wysokie byty, wtedy będziesz wyglądać elegancko. Jeśli stawiasz na wygodę załóż modne balerinki.

2
legginsy z krótką tuniką dla kobiety niskiej

Kobiety drobne i wysokie. Kobiety o filigranowej sylwetce powinny uważać z legginsami. Tunika nie powinna być bardzo luźna i nie może sięgać niżej niż do połowy ud. Inaczej będzie to wyglądać, jakbyś założyła legginsy do sukienki. Zakładaj rzeczy proste, raczej jednobarwne, aby wydłużyć sylwetkę. Wysokie kobiety również powinny zwracać uwagę na swoje ubraniowe wybory. Szukaj długich tunik, aby dokładnie zakrywały pośladki. Tunika powinna sięgać do połowy uda. Krótsze dodadzą Ci jeszcze niepotrzebnie centymetrów.

3
balerinki idealnie pasują do legginsów

Odpowiednie buty. Legginsy najlepiej prezentują się z płaskimi butami, takimi jak baleriny czy lakierki. Inną świetną opcją są buty wysokie, które dodatkowo wydłużą nogi, zwłaszcza przy legginsach sięgających do połowy łydki.

4
do legginsów noś tylko luźne bluzki

Obcisłe bluzki to jest coś czego powinnaś unikać przy legginsach. Wystarczy, że legginsy są obcisłe, góra powinna więc być luźniejsza. Musisz znaleźć balans w ubiorze.

5
legginsy z luźną sukienką

Sukienki. Noszenie legginsów do sukienek, których długość sięga przed kolano lub w kolano jest do zaakceptowania. Koniecznie załóż pasek do sukienki. Najlepiej z legginsami prezentują się sukienki obszerne, w koła lub we wzory słowiańskie.

6
legginsy z mini

Mini-spódniczki. Młode dziewczyny lubią łączyć z nimi legginsy. Najczęściej ze spódniczkami jeansowymi lub drelichowymi. Załóż do tego płaskie buty, top do bioder. Strój idealny na weekend.

7
czarne legginsy są najbardziej uniwersalne

Kolory. Legginsy powinny stanowić dodatek do stroju, a nie jego bazę. Najpierw więc wybierz górę, a później zdecyduj, czy założysz legginsy czy nie. Pamiętaj, że leginsy nie powinny przyćmić góry. Załóż więc takie w stonowanych kolorach, współgrających z tuniką. Jeśli tunika jest kolorowa, legginsy powinny być czarne, lub popielate – w każdym bądź razie, kolorystyka stonowana.

8
legginsy i krótki top

Czego unikać? Z całą pewnością podkoszulków i krótkich topów. Podkoszulki nie są strojem wyjściowym, a legginsy do krótkich bluzek będą wyglądać jak getry albo rajstopy. Legginsy nie powinny też być założone w roli spodni – ponieważ nimi nie są! Pamiętaj o tym, aby nie wyjść na ulicę źle ubrana.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

szukanie swojego stylu
sylwetka jabłko
spódnica ołówkowa

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

Ziela
23.02.2016
Co złego w tym, że tunika doda mi "niepotrzebnie" kilka cm? ;) Lubię być wysoka.
izabella
12.10.2015
co jest! Piszecie ,że kobiety ,,puszyste" są piękne , mają same walory , a mankamenty można sprytnie ukryć , a na wzór pokazujecie ,, nie puszyste" bez walorów i mankamentów do ukrycia.? Nie dziwi mnie ,że kobiety mają problemy z ubiorem , w świecie mody My Puszyste tak naprawdę nie istniejemy. Marzeniem by było zobaczyć modelki przypominające w swoim wyglądzie większość kobiet na całym świecie. Ale moda , to ,,sztuka" dla ,,sztuki" . I na przekór modowym dizajnerom , będę ubierać się tylko wg własnego gustu , z własną oceną w lustrze , i z własną wizją piękna. Drogie Panie , bądźcie sobą i kreujcie własne stroje w których będziecie czuć się najlepiej .
KajaZarzeczna
10.06.2015
Ja preferują megakwieciste jak np: http://factoryprice.pl/legginsy30414079.html
Takie klasyczne to bardzo rzadko ;>
rozczarowana
03.11.2014
porady o modzie są dla puszystych a modelki są szczupłe! To się nie klei!
#19195
26.04.2013
. . . (~") . . .Najlepiej pasują z tunikami.
Lukrecja
08.03.2013
Najważniejsze by nie były one zbyt prześwitujące. Niektóre dziewczyny tak noszą je, pod spodem mają czerwone stringi. Przesada
Futrzana
31.08.2010
Uwielbiam leginy! Mam w swojej szafie wiele luźnych tunik i kardiganów i z nimi je zawsze łączę. Nie znoszę natomiast jak dziewczyny noszą do jakichkolwiek spódnic, długich czy krótkich - nie podoba mi się to. No i jeszcze do krótkich bluzeczek... Maskara.
KamaS
08.07.2010
Wiele dziewczyn nosi legginsy do spódnic za kolano - wygląda to tragicznie!