tuszowanie pryszczy

Jak zatuszować pryszcze?

francisfrancis - specjalista Tipy.pl
Każdy z nas miał kiedyś choćby jednego pryszcza i każdy chciał go ukryć. Nie zawsze jest to proste, ale z pewnością da się zrobić. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zatuszować pryszcze.
1

Do mycia twarzy używaj żelu myjącego najlepiej antybakteryjnego. Twarz myj używając żelu i specjalnej gąbeczki do twarzy. Nie szoruj zbyt mocno gdyż możesz doprowadzić do rozsiania wyprysków. Zwróć szczególna uwagę na pielęgnację okolic nosa, gdzie zbierają się martwe komórki naskórka, okolic oczu, gdzie skóra jest bardzo delikatna i okolic ust, które szybko wysychają.

2

Punktowo używaj kremu lub sztyftu przeciw wypryskom. Nanieś go na zmianę i poczekaj, aż wyschnie.

3

Regularnie używaj balsamu do twarzy lub kremu z filtrem. Jeżeli nakładasz makijaż bezpośrednio na skórę może on być przyczyną jej wysuszania i łuszczenia się, co z kolei powoduje zwiększenie ilości zmian na skórze. Krem z filtrem nałożony na twarz przed wykonaniem makijażu chroni twoją skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV.

4

Nałóż podkład lub fluid na twarz palcami, ruchem okrężnym. Nie staraj się zakryć zmian mnóstwem podkładu, bo tylko bardziej zwrócisz na nie uwagę.

5

Nanieś odrobinę zielonego korektora na koniuszek palca i lekko zamaskuj nim pryszcz. Korektor ładnie połączy się z podkładem. Nie martw się, że będziesz wyglądać jak Kermit, zielony korektor zmieni kolor w połączeniu z zaczerwienieniem zmiany.

6

Na koniec nanieś na twarz puder sypki. Rozprowadź go równomiernie pędzlem do pudru. To sprawi, ze makijaż pozostanie na swoim miejscu przez cały dzień.

?

Wskazówki
* Wypróbuj balsam do twarzy zawierający filtry słoneczne.
* Jeżeli twoje zmiany na twarzy wyglądają coraz gorzej udaj się do lekarza, możesz mieć trądzik, który można usunąć tylko przez leczenie.
* Nie wyciskaj pryszczy możesz sobie porobić blizny.

Powiązane porady

piękna cera
leczenie trądziku
trądzik różowaty

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Koszmar
03.03.2014
PRAWDZIWYM sposobem na pryszcze nie jest żaden z wymienonych..mi akurat najbardziej pomógł olejek archidowy,jest świetny,a w innych krajach stosują go jako "zmniejszenia" sobie lat,usuwa zmarszczki,ale trudno trafić na oryginalny. Kobiety w Meksyku wyrabiają go za grosze,a kupuje się go za niezłe pieniądze,zwłaszcza - oryginalny,który najwięcej daje. Wystarczy jedna kropelka dziennie,żeby po miesiącu mieć mega ogromne rezultaty! Warto o tym jeszcze przeczytać,mi pomogło i to baardzoo.
Bandafka
12.07.2010
Do tuszowania czerwonych pryszczy najlepszy jest zielony korektor.