Tutaj jesteś: Dziecko > Nastolatki > Randki i Seks > Jak sprawić, aby dziewczyna była szczęśliwa?
Jak sprawić, aby dziewczyna była szczęśliwa?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (33 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Co zrobić, aby dziewczyna była szczęśliwa, zadowolona i jeszcze bardziej zakochana w Tobie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek w jaki sposób sprawić, aby związek trwał długo a może i do końca życia.
1
Zapytaj jak jej minął dzień i koniecznie słuchaj odpowiedzi z zainteresowaniem. Kobiety lubią rozmawiać o ich minionym dniu, albo o tym co je trapi. Uczestnicz w rozmowie, a nie tylko przytakuj w stylu ok, aha, ale też uważaj, abyś nie skierował niechcący konwersacji na inny temat.
2
Spędzaj czas z jej rodziną. Kobiety są bardzo związane z rodziną emocjonalnie i ważne jest, abyś potrafił to uszanować i spróbował się również zbliżyć do jej rodziny. Jeżeli są jakieś uroczystości rodzinne, powinieneś w nich uczestniczyć, a nie przesiadywać w barze z kolegami.
3
Musisz poznać jej przyjaciół. Wyjść wspólnie na drinka, albo do kina. Jeżeli jej przyjaciele będą Cię lubić, to duży plus dla Ciebie. Jeżeli im nie będziesz odpowiadał, powiedzą jej o tym, a to nie będzie dla Ciebie korzystna sytuacja. Przyjaciele Twojej dziewczyny są tak ważni dla niej jak jej rodzina.
4
Z dziewczyną na łące
Pamiętaj o drobnych gestach. Czy to jest trzymanie jej za rękę w publicznym miejscu, czy odsuwanie krzesła gdy siada do stołu, wysyłanie kwiatów do pracy, otwieranie drzwi do samochodu, lub po prostu spontanicznie w najmniej oczekiwanym przez nią momencie powiedz, że ją kochasz.
5
Pomagaj jej w codziennych obowiązkach domowych. Zrób pranie, umyj naczynia po obiedzie, albo zaskocz ją pysznym obiadem przy świecach i winku. Kobiety uwielbiają czułość z naszej strony. Spróbuj pozostawić ego za drzwiami, a wszystko ci się uda.
Jak zacząć rozmowę z nieznajomą?
Jak być bardziej atrakcyjnym facetem?
Jak być dobrym mężem?
Jakie są różnice między kobietą a mężczyzną?
Wskazówki
  • Im częściej uda Ci się ją rozśmieszyć lub sprawić, że się uśmiecha zadowolona, tym lepiej i Ty będziesz się czuł. Podane uwagi sprawią, że zbliżycie się do siebie i sprawią, że związek będzie szczęśliwy przez długie lata.
 4.4/5 (33 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (9)

carmen - 2014-02-17
kto mi pomoże mam dziewczynę Ale ona jest strasznie zmienna . Ona może wyjść na urodziny ją już nie mogę wyjść nigdzie mam siedzieć w domu i nic więcej . Co robić pomocy proszę o odpowiedź na malpka1922@o2.pl
Kicaj - 2013-01-31
same sobie róbcie pranie ja pier.... co za nonsens później i tak każda przyjdzie i coś poprawi albo bd źle poskładane albo w odwrotną stronę ... nie ważne one wiedzą lepiej i zxawsze to muszą pokazać . reszta w miare się sprawdza szczególnie rodzina i przyjaciele :)
Kamil - 2010-06-26
Prezenty poprawiają kobietą humor.Żeby być kochanym trzeba być wierny ufny i kobieta powina czuć się szczęsliwa w Ciężkich sytułacjach pocieszyć ją i zawsze być za nią chociasz mam 16 lat już mam taką swoią miłość !!
KatarzynaM - 2010-06-10

Jakby były to takie naturalne rzeczy to nie byłoby tylu nieszczęśliwych kobiet! Faceci w obecnych czasach w ogóle się nie starają a jak już - to tylko na początku. Potem trzeba koło nich biegać jak koło dzieci i ciągle im mało i ciągle im źle.

angie - 2010-06-10
a ja myślałam że to zupełnie naturalne rzeczy a nie jakieś 'wskazówki' O_o
zadowolony - 2010-03-21
To działa!! moja kobieta stała się inną osobą, jest teraz o niebo weselsza i o dwa nieba radośniejsza!! Z wyrazami uznania i podziękowania

zadowolony
wariat ;] - 2009-10-01
mam problem ;(
Milosc - 2009-06-18
Kobiety LUBIĄ prezenty, tak samo jak lubią je mężczyźni. Każdy człowiek je lubi. Nie chodzi o to, aby dawać dziewczynie drogie prezenty, ale aby potrafić ją zaskoczyć czymś miłym.

Ostatnio kolega dał mi w prezencie klocki logiczne - kiedyś układałam takie u niego w domu i byłam nimi po prostu zafascynowana. Kilka dni później dał mi takie same. Było to słodkie i kochane. Nie chodzi o to, że ma plusa za to, że wydał na mnie kasę - ma plusa, za to, że o mnie pomyślał i że zrobił ten wysiłek idąc do sklepu i mi je kupując.
ziomek 1972 - 2009-03-22
Nie prawda .. Rozpieszczenie kobiety nic nie wnosi do związku.. FAcet ma Być Alpha .. Kobieta ma kochać nie za to co jej kupujesz i czym obdarowywujesz .. tylko za to że w każym momencie jesteś przy niej i potrafisz ją obrońić ;/ .. Prawdziwe kobiety to nie materialistki
 
Ona patrzy na niego, a on na nią, oboje są sobą zainteresowani i atrakcyjni dla siebie, ale niepewni jak się zachować,...
Jak przyciągnąć uwagę przeciwnej płci?
Ona patrzy na niego, a on na nią, oboje są sobą zainteresowani...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt