Chłopak i dziewczyna

Jak sprawić, aby dziewczyna była szczęśliwa?

KikiKiki - specjalista Tipy.pl
Co zrobić, aby dziewczyna była szczęśliwa, zadowolona i jeszcze bardziej zakochana w Tobie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek w jaki sposób sprawić, aby związek trwał długo a może i do końca życia.
1
Zapytaj jak jej minął dzień i koniecznie słuchaj odpowiedzi z zainteresowaniem. Kobiety lubią rozmawiać o ich minionym dniu, albo o tym co je trapi. Uczestnicz w rozmowie, a nie tylko przytakuj w stylu ok, aha, ale też uważaj, abyś nie skierował niechcący konwersacji na inny temat.
2
Spędzaj czas z jej rodziną. Kobiety są bardzo związane z rodziną emocjonalnie i ważne jest, abyś potrafił to uszanować i spróbował się również zbliżyć do jej rodziny. Jeżeli są jakieś uroczystości rodzinne, powinieneś w nich uczestniczyć, a nie przesiadywać w barze z kolegami.
3
Musisz poznać jej przyjaciół. Wyjść wspólnie na drinka, albo do kina. Jeżeli jej przyjaciele będą Cię lubić, to duży plus dla Ciebie. Jeżeli im nie będziesz odpowiadał, powiedzą jej o tym, a to nie będzie dla Ciebie korzystna sytuacja. Przyjaciele Twojej dziewczyny są tak ważni dla niej jak jej rodzina.
4
Z dziewczyną na łące
Pamiętaj o drobnych gestach. Czy to jest trzymanie jej za rękę w publicznym miejscu, czy odsuwanie krzesła gdy siada do stołu, wysyłanie kwiatów do pracy, otwieranie drzwi do samochodu, lub po prostu spontanicznie w najmniej oczekiwanym przez nią momencie powiedz, że ją kochasz.
5
Pomagaj jej w codziennych obowiązkach domowych. Zrób pranie, umyj naczynia po obiedzie, albo zaskocz ją pysznym obiadem przy świecach i winku. Kobiety uwielbiają czułość z naszej strony. Spróbuj pozostawić ego za drzwiami, a wszystko ci się uda.
?

Wskazówki
* Im częściej uda Ci się ją rozśmieszyć lub sprawić, że się uśmiecha zadowolona, tym lepiej i Ty będziesz się czuł. Podane uwagi sprawią, że zbliżycie się do siebie i sprawią, że związek będzie szczęśliwy przez długie lata.

Powiązane porady

rozmowa o seksie
rozmowa o seksie
niechciana ciąża

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

carmen
17.02.2014
kto mi pomoże mam dziewczynę Ale ona jest strasznie zmienna . Ona może wyjść na urodziny ją już nie mogę wyjść nigdzie mam siedzieć w domu i nic więcej . Co robić pomocy proszę o odpowiedź na malpka1922@o2.pl
Kicaj
31.01.2013
same sobie róbcie pranie ja pier.... co za nonsens później i tak każda przyjdzie i coś poprawi albo bd źle poskładane albo w odwrotną stronę ... nie ważne one wiedzą lepiej i zxawsze to muszą pokazać . reszta w miare się sprawdza szczególnie rodzina i przyjaciele :)
KatarzynaM
10.06.2010
Jakby były to takie naturalne rzeczy to nie byłoby tylu nieszczęśliwych kobiet! Faceci w obecnych czasach w ogóle się nie starają a jak już - to tylko na początku. Potem trzeba koło nich biegać jak koło dzieci i ciągle im mało i ciągle im źle.
Milosc
18.06.2009
Kobiety LUBIĄ prezenty, tak samo jak lubią je mężczyźni. Każdy człowiek je lubi. Nie chodzi o to, aby dawać dziewczynie drogie prezenty, ale aby potrafić ją zaskoczyć czymś miłym.

Ostatnio kolega dał mi w prezencie klocki logiczne - kiedyś układałam takie u niego w domu i byłam nimi po prostu zafascynowana. Kilka dni później dał mi takie same. Było to słodkie i kochane. Nie chodzi o to, że ma plusa za to, że wydał na mnie kasę - ma plusa, za to, że o mnie pomyślał i że zrobił ten wysiłek idąc do sklepu i mi je kupując.