ćwiczenie na szczupłe ramiona

Jak wyszczuplić ramiona?

JenyJeny - specjalista Tipy.pl
3

Doskonałe ćwiczenie na bicepsy, tylną część ramion i górną część pleców. Ustaw krzesło po swojej lewej stronie. W prawą dłoń chwyć hantle. Stań w rozkroku na szerokość bioder, lekko ugnij kolana. Rób skłony do przodu, plecy cały czas proste. Zatrzymaj się, gdy plecy będą równoległe do podłoża. Połóż lewą rękę na krześle, prawa niech wisi wzdłuż ciała. Zbliż łopatki do siebie i wyginając łokieć do góry unoś prawą ręką hantle. Unieś dłoń, aż do pasa. Reszta ciała w tym czasie niech pozostaje nieruchoma. Powoli opuść rękę. Wykonaj kilka-kilkanaście powtórzeń. To samo zrób z drugą ręką.

4

Jest to ćwiczenie wzmacniające biceps. Trzymaj hantle po jednej w każdej dłoni. Ręce wzdłuż ciała. Stań w rozkroku na szerokość bioder. Lekko ugnij nogi w kolanach. Zginając ręce w łokciach przyciągaj hantle do klatki piersiowej. Przytrzymaj przez kilka sekund. Powróć do pozycji wyjściowej.

Powiązane porady

stanie na rękach
zgrabne uda
powiększanie biustu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane

Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie