lifting

Jak naturalnie odmłodzić twarz?

KalinkaKalinka - specjalista Tipy.pl
lifting
1 z 5
Jeżeli uważasz, że jedynym sposobem na redukcję zwiotczałej skóry jest lifting chirurgiczny, to jesteś w błędzie. Oczywiście nie ma nic złego w chirurgii plastycznej. Właściwie, jeżeli masz odpowiednio dużo pieniędzy i nie boisz się operacji, ani ryzyka jakie ze sobą niesie, możesz śmiało poddać się chirurgicznemu naciąganiu skóry. Ale prawda jest taka, że nie wszyscy mają odwagę i środki, by pozwolić sobie na taki zabieg. Zamiast więc operacyjnie naciągać skórę, możesz to zrobić metodami naturalnymi. Naturalne metody są znacznie bezpieczniejsze, trwalsze i co chyba najważniejsze - tańsze. Poniżej znajdziesz wskazówki jak naturalnie odmłodzić twarz.
1
miód
Miód.

Miód jest naturalnym nawilżaczem, uelastycznia skórę, dzięki czemu jest ona mniej podatna na zmarszczki i zwiotczenie. Najlepiej przynajmniej raz w tygodniu wmasować ruchami okrężnymi naturalny, nieprzetworzony miód w skórę twarzy. Pozostaw miód na skórze przez około 20 minut i spłucz ciepłą wodą, a następnie wysusz twarz czystą suchą ściereczką. Pamiętaj, że miód jest lepki i możesz odczuwać pewien dyskomfort, gdy jest na twarzy, ale naprawdę warto zrobić ten zabieg dla pięknej skóry.

2
peeling
Złuszczanie.

Złuszczanie jest konieczne, aby usunąć martwe komórki skóry, które nadają twojej twarzy nieco zmęczony wygląd. Na szczęście obecnie na rynku dostępnych jest wiele środków złuszczających. Możesz także rozważyć skorzystanie z naturalnych środków lub nawet możesz je zrobić samodzielnie. Doskonały peeling możesz zrobić ze zmielonych pestek moreli lub do codziennego mycia twarzy dodać granulki cukru.

3
maseczka

Maseczka wygładzająca.

Masz wiele możliwości, jeżeli chodzi a maski wygładzające. Najprostszą naturalną maską wygładzającą jest białko kurzego jaja. Wbij białko do miski i ubijaj, aż będzie spienione. Nałóż pianę na twarz. Odczekaj około 15 minut i spłucz. Możesz także skorzystać z maski owocowej. Blenderem zmiksuj truskawki, winogrona, jabłko i pomarańczę. Przelej mieszanką do miski. Małe porcje wmasowuj powoli w skórę twarzy. Pozostaw na 30 minut, po upływie tego czasu spłucz wodą. Inną maskę wygładzającą możesz zrobić z soku owocowego. Zmieszaj po łyżeczce soku z cytryny, soku z pomarańczy i soku z marchwi. Dodaj do soku łyżeczkę oliwy z oliwek i ½ łyżeczki jogurtu. Nałóż miksturę na skórę twarzy. Pozostaw na 15 minut i spłucz ciepłą wodą. Jeżeli użyjesz którejś z tych maseczek możesz mieć pewność, że twoja skóra będzie nawilżona, wygładzona i napięta.

4
masaż twarzy
Masaż twarzy.

Masaż twarzy jest uznawany za najtańszy i najbardziej dostępny lifting. Głównym zadaniem masażu jest pobudzenie i wzmocnienie mięśni twarzy, co jest bardzo znaczące, jeśli chodzi o ujędrnienie skóry twarzy. Więc każdego ranka masuj najważniejsze punkty na swojej twarzy (obszar szczeki, policzki, czoło) ruchem okrężnym. Masuj delikatnie przez około 10 minut.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

pielęgnacja cery po 40-ce
trądzik różowaty
kosmetyki do demakijażu

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

ja
30.09.2016
bzdury ! lifting ma przeciwdziałać grawitacji !!!!!!!!!!! a zabiegi pielęgnacyjne nie zapobiegną nawisom skóry spowodowanym przyciąganiu ziemskiemu a tylko zmiękczą i wygładzą zmarszczki i zwisać i tak będzie bo przez lata ciągnęło ja do dołu jak wszystko co podlega grawitacji na ziemi !
Halinka
29.10.2015
A suplementy, żeby odżywić skórę od środka? Ja stosuje tabletki z kolagenem i jestem bardzo zadowolona.
gaga
18.02.2015
Pomoże tye co umarłemu kadzidło