flirt

Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
master - specjalista Tipy.pl

Istnieje wiele artykułów czy porad jak oczarować mężczyznę, ale zwykle piszą je kobiety. Czas przedstawić, więc męski punkt widzenia. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak można oczarować faceta zdaniem faceta.
1

Najważniejsza rzecz, niezależnie od tego czy chodzi o kobietę czy mężczyznę to znaleźć coś, co mu się podoba. Jeżeli mężczyzna interesuje się samochodami, pytaj go o nie.

2

Zawsze bądź pewna siebie i okazuj, że jesteś zainteresowana danym mężczyzną. Nie przesadzaj i nie narzucaj mu się na siłę nieustannie prosząc go o numer telefonu, czy adres e-mail. Okazuj zainteresowanie subtelnie, ale na tyle wyraźnie, by on zastanawiał się czy faktycznie ci się podoba.

3

Użyj języka ciała, by okazać, że jesteś pozytywnie nastawiona do faceta. Niektórzy mężczyźni lubią, gdy kobieta jest negatywnie nastawiona, ale są oni raczej rzadkością. Okazanie swojego pozytywnego nastawienia to prawie gwarancja, że ktoś się tobą zainteresuje. Spróbuj zawsze zachowywać przyjazną postawę, nie zaszkodzi też rzucenie kilku zalotnych spojrzeń i miły uśmiech. Wierzcie lub nie - mężczyźni lubią, gdy kobiety czasem ich adorują.

4

Porozmawiaj z nim. Podczas rozmowy wykonuj takie subtelne gesty jak dotknięcie jego ramienia, uśmiechanie się, czy mówienie komplementów na temat jego wyglądu. Mężczyźni bardzo lubią, gdy kobiety ich chwalą.

5

Podczas rozmowy zadawaj mu pytania dotyczące jego osoby. Pamiętaj, że każdy człowiek woli mówić o samym sobie, niż o innych, niezależnie od swojego charakteru. Tu zaczyna się prawdziwa konwersacja. Po każdej swojej odpowiedzi na jego pytanie możesz zapytać „a jak jest u ciebie?” lub „a co ty o tym myślisz?”

6

Jedną z rzeczy, które musisz wiedzieć o mężczyznach jest to, że uwielbiają współzawodnictwo. Daj facetowi szansę na współzawodnictwo (tylko nie przesadzaj) uśmiechając się zalotnie do barmana, gdy przyniesie ci drinka. To sprawi, że facet, z którym rozmawiasz będzie chciał skupić na sobie całą twoją uwagę. Mężczyźni bardzo szybko odczuwają zazdrość, ale pod żadnym pozorem nie możesz przesadzić, żeby twój wybranek nie pomyślał, że się nim nie interesujesz i dlatego flirtujesz z innymi.

7

Gdy już wiesz, że mężczyzna jest tobą choćby odrobinę zainteresowany, możesz spróbować się z nim ponownie umówić. Pewny siebie mężczyzna będzie chciał spotykać się z kobietą, która go interesuje już na następny dzień. Natomiast mężczyzna, który jest nieśmiały, będzie odwlekał termin spotkania, by się na nie dobrze przygotować. Odkryj, jaki typ charakteru ma twój facet, by trafnie zinterpretować jego zachowanie.

8

Gdy wydaje ci się, że on jest zainteresowany, to naprawdę tak jest. Daj mu do zrozumienia, że jest wspaniałym mężczyzną i chciałabyś się z nim jeszcze spotkać. Nigdy, przenigdy nie spiesz się, jeżeli chcesz zbudować związek.

?

Wskazówki
* Język ciała mężczyzny jest bardzo dobrym źródłem informacji. Podczas rozmowy mężczyzna, który jest tobą zainteresowany będzie: często się uśmiechał, zakrywał twarz by ukryć zdenerwowanie, unikał kontaktu wzrokowego, gdy będzie zdenerwowany, utrzymywał kontakt wzrokowy, jeżeli jest pewny siebie, wpatrywał się w twoje usta, podtrzymywał rozmowę, jeżeli nieco zwolni tempo.
* Nie bądź drażliwa, większość mężczyzn tego nie lubi.
* Nie wypytuj go o sprawy, które mogą go zdenerwować.
* Gdy zauważysz, że jest zdenerwowany pokaż mu, że ci się podoba, mówiąc mu jakiś komplement.
* Nie wydłużaj na siłę czasu spotkania. Krótka randka może być dla mężczyzny bardziej interesującą, niż taka, po której stwierdzi, że się nudził.
* Nie daj się zbyt łatwo poderwać. Jeżeli szukasz długotrwałego związku lepiej, by sprawy posuwały się powoli. Jednego dnia daj mu numer, umów się na kilka spotkań i dopiero później zaproś go do siebie. Gdy sprawy toczą się zbyt szybko około 90% potencjalnych związków nie powiedzie się.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

Mari
12.09.2018
Naprawdę pomaga
miki
13.01.2016
Co za bzdury. Dlaczego miałbym niby być zazdrośnikiem ? Może autorka tych wypocin sama ma z tym problem ?
Dora
21.12.2015
Co za głupi artykuł i porady. Mam wrażenie, że pisały to dziewczynki z gimnazjum.
Lukasz
17.12.2014
A ja tam wole byc samotnym wilkiem ze tak to powiem robie co chce i kiedy chce bez klutni komplementow zawsze wolalem byc powietrzem bo wszyscy mieli mnie w ,,tylku'' . Zyc nie umierac spelniam role milego i pomocnego klasie powietrza . Laska niszczy faceta !!!
mikołaj
05.05.2014
to jest słodkie jak dziewczyna mowi ze interesuje sie sportem np mowi ze lubi real madryt, ty pytasz a jakiego zawodnika najbardziej a ona ze messiego. :D a tak serio uwielbiam gdy moja dziewczyna podczas meczu ma koszulke mojej ulubioneh=j druzynu i oglada mecz chociaz specjalnie sie tym nie interesuje. mile taki poswiecenie pokazuje ze naprawde nas lubi
grazyna2
06.05.2013
Zatem nie warto być łatwą, bo mężczyzna musi poczuć się zdobywcą. Im trudniej zdobyta kobieta- tym wartościowsza dla mężczyzny. Oczywiście nie odkrywaj się "cała" przed nim( jakkolwiek interpretowane), ale bądź troszkę tajemnicza, niech poczuje zaciekawienie.
zigitrn
06.05.2013
Jakie to skomplikowane, prawda jest taka że nam podoba się każda dziewczyna, która ma trochę poukładane w głowie i wygląda w miarę ludzko, reszta to już szczegół
#17215
28.01.2013
Rady bardzo dobre, każdy facet lubi jak się nim interesuje. Dobrą radą byłoby pochwalenie go za coś, żeby wiedział, że go doceniamy - Świetnie poradziłeś sobie z...". Ale oczywiście, wg mnie najważniejszą radą jest być sobą, ponieważ jeśli od początku będziemy udawać kogoś innego, to później będzie nam trudno pokazać prawdziwą twarz, lub co gorsza - ta prawdziwa strona nie spodoba się partnerowi. Ale w kwestii pierwszych randek, rady uważam za bardzo dobre :)