bikini

Jak golić miejsca intymne?

DafneDafne - specjalista Tipy.pl
Golenie okolic bikini może zniechęcić niejedną z nas, zwłaszcza jeśli skóra łato ulega podrażnieniom. Podpowiadam jednak, jak zabrać się za to w prawidłowy sposób.
1
Najpierw porządnie namocz skórę w ciepłej lub gorącej wodzie. Jest to bardzo ważne, skóra stanie się miękka.
2
Nałóż krem lub żel do golenia. Nałóż go tylko na te miejsca, które chcesz golić.
3
Prowadź maszynkę zgodnie z kierunkiem wzrostu włosa. Jeśli będziesz golić w przeciwną stronę, nabawisz się podrażnień.
4
Po goleniu nałóż na podrażnione miejsce żel aloesowy. Schłodzi on podrażnione miejsce i ochroni przed podrażnieniami.

Powiązane porady

golenie pach
golenie nóg
Gładkie nogi

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

Kasia14
16.06.2015
mam tylko żyletke do golenia tym tez idzie goliic i ile mam ogolic i jak i gdzie bardziej potrzebuje jakies wideo nagranie plis mam 14 lat a siejeszcze nie golilam a hce bo to ohydnie wyglada pomocy!!!!!
ankosik
27.09.2014
dlaczego ne mozna wyłączyć reklam które zasłaniają artykuły? powinni cos z tym zrobić
Yovitka85
02.01.2014
Przed goleniem polecam użycie oliwki (może być taka dla dzieci). Najlepiej posmarować i zaczekać kilka sekund. Włoski staną się miękkie, skóra nawilżona i nie będzie podrażnień.
doroti.p
27.08.2013
Depiluje miejsce intymne regularnie, ale nigdy nie do "zera", nie jest to dla mnie problemem. Zawsze po goleniu smaruje się provag żelem, który łagodzi podrażnienia, pomaga utrzymać właściwe pH pochwy. Mnie bardzo pomaga, polecam.
letnianutka1996
31.07.2013
ja polecam jakichś obojętnie jaki wyciąg z aloesu,bo dobrze koi.Albo jesli tego nie mamy to krem bambino,jest również super.Dodatkowo lepiej użyć kremu do golenia niż przykładowo pianki bo po piance nie ma takiego poślizgu jak po kremie.
Marek
29.07.2013
Najlepiej pęsetą :P
Patkaa0007
20.04.2013
Ja za każdym razem po depilacji okolic intymnych mam podrażnioną skórę, która strasznie swędzi i piecze ;/
#18470
29.03.2013
Ja osobiście do okolic bikini używam plastrów z woskiem. Kiedyś używałam maszynki i włoski wybijały się już na drugi dzień co powodowało straszne swędzenie i pieczenie. Teraz dzięki plastrom mam spokój na 3-4 tygodnie a poza tym włoski odrastają dużo delikatniejsze niż kiedyś kiedy goliłam się maszynką. Wtedy odrastały wręcz twardsze i mocniejsze .
zigitrn
19.11.2012
Facet tak dobrze i łatwo nie mają, żeby dobrze się ogolić najlepszy jest żel do depilacji,(taki którego kobiety używają do nóg)
daria16rog
19.11.2012
A ja niedawon wyczytałam że golenie miejsc intymnym służy właśnie kobiecie. Gdyż na włosach nie zbieraja się bakterie.