Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > YouTube > Jak umieścić film na YouTube?

Jak umieścić film na YouTube?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Istnieje wiele stron internetowych, które pozwalają użytkownikom na publikowanie, ściąganie oraz oglądanie filmów wideo. Najpopularniejsze z nich to YouTube i Video Google . Użytkownicy mogą ustawić uprawnienia do danego wideo i określić czy chcą się nim podzielić z wszystkimi zainteresowanymi osobami czy tylko ze znajomymi. Wiele stron internetowych umożliwia użytkownikom przeglądanie plików wideo w telefonach komórkowych lub innych przenośnych urządzeniach. Jeśli chcesz wiedzieć, jak umieścić film na YouTube, przeczytaj poniższy artykuł.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Plik wideo (do 10 minut długości i do 2 GB wielkości), Konto na serwisie YouTube
1
Wejdź na stronę startową YouTube i zaloguj się na swoje konto używając odpowiedniej nazwy użytkownika i hasła. Jeśli masz konto na Google możesz użyć tego samego logina i hasła do zalogowania się na tej stronie. Nie ma potrzeby zakładania nowego konta.
2
Kliknij w opcję „Prześlij film” znajdującą się w górnej części strony.
3
Kliknij przycisk „Prześlij film wideo” i wybierz miejsce na twardym dysku, w którym zlokalizowany jest plik gotowy do wysłania. Znajdź wybrany plik i kliknij na niego dwa razy. W ten sposób plik zostaje przygotowany do wysłania na stronę internetową.
4
Pojawi się pasek postępu, który pokaże nam stan zapoczątkowanego procesu wysyłania plik
5
Wpisz tytuł swojego filmu, dodaj opis, tagi i kategorię. Wybierz opcję prywatności lub udostępnij plik wideo do publicznego wglądu. Jeśli uznasz film za prywatny, tylko twoi znajomi będą mogli go oglądać.
6
Kliknij w opcję „Zapisz zmiany”. Wszystkie wybrane przez ciebie opcje zostaną w tym momencie zapisane, a twój plik wideo pojawi się w zakładce „Moje wideo” na twoim koncie YouTube. Wideo pojawi się na stronie internetowej dopiero po sprawdzeniu i zaakceptowaniu przez moderatora.
Jak ukryć listę znajomych na FB?
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak usunąć kogoś ze znajomych na Facebooku?
Jak zmienić hasło na Facebooku?
Wskazówki
  • Możesz zamieścić plik wideo ze strony YouTube na swojej stronie internetowej, wpisując adres strony w polu tekstowym URL pojawiającym się na ekranie z wideo.
  • Nie wysyłaj filmów o nieodpowiedniej treści na żadną z witryn internetowych. Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, przeczytaj regulamin.
 2.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Michu - 2017-02-27
jesteście super
MIKUŚ - 2015-10-13
fajnie
Daro - 2010-07-16
Wielkie mi odkrycie. Nie ma chyba nic prostszego niż zamieszczenie filmiku na youtubie. Ci co tego nie umieją to leszcze :p.
 
Znaleźliście fajny filmik na YouTubie, ale nie możecie go ściągnąć? Nic straconego, istnieją sprawdzone sposoby, które...
Jak ściągać filmy z You Tube za pomocą Firefoxa?
Znaleźliście fajny filmik na YouTubie, ale nie możecie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt