blokowanie reklam w IE

Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?

Joseph - specjalista Tipy.pl
Wiele firm reklamuje swoją działalność poprzez Internet, korzystając ze specjalnych okienek pop-up lub pop-under, które pojawiają się na środku naszego ekranu. Mogą one otwierać się również wtedy, gdy klikniemy na dane łącze lub nawet ikonę na stronie internetowej. Otwierają się one zarówno przed, jak i za oknem, które ty akurat chcesz oglądnąć. Niektóre wyskakujące okna są pomocne, np. jeśli chcemy zobaczyć obraz w powiększeniu, wystarczy, że na niego klikniemy. Jednak inne okna mogą zawierać nieodpowiednie treści lub mogą być prostym sposobem na to, by użytkownik przypadkowo pobrał na swój komputer niebezpieczny program.
Dodatek Service Pack 2 (SP2) dla systemu Windows XP umożliwia blokowanie większości wyskakujących okien podczas korzystania z przeglądarki Internet Explorer i odblokowywanie tych, które ty sam chcesz wyświetlić.
1

Po zainstalowaniu SP2, blokowanie wyskakujących okienek w przeglądarce Internet Explorer jest włączone i ustawione na poziom średni. Oznacza to, że blokowane są najbardziej automatycznie wyskakujące okna. Ustawienia te pozwalają na oglądanie wyskakujących okien dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w odpowiedni link lub ikonę w pasku przeglądarki. Włączając blokadę możemy również włączyć dźwięk i ustawić pasek informujący nas o zablokowaniu wyskakującego okna.

2
Blokada wyskakujących okienek w IE

Aby zmienić ustawienia blokady wyskakujących okienek wystarczy:

1. Otworzyć Internet Explorer.
2. W zakładce „Narzędzia” wybierać opcję „Blokowanie wyskakujących okienek”, a następnie kliknąć w polecenie „Ustawienia blokowania wyskakujących okienek”.

3

Jeśli chcesz zobaczyć wyskakujące okienka z określonej witryny internetowej, wpisz jej adres w polu „Adres witryny sieci Web, która ma być dozwolona”. Kliknij w opcję „Dalej”.

4

Jeśli chcesz tymczasowo zezwolić na wyświetlanie wyskakujących okienek z danej strony, kliknij w pojawiający się pasek, który informuje cię, że okno zostało zablokowane. Następnie wybierz polecenie „Tymczasowo zezwalaj na wyskakujące okienka”.

5

Blokowanie wyskakujących okienek, pojawiających się po kliknięciu na łącze lub ikonę na stronie internetowej.

1. Otwórz program Internet Explorer.
2. W zakładce „Narzędzia” wybierz opcję „Blokowanie wyskakujących okienek”, a następnie kliknij w polecenie „Ustawienia blokowania wyskakujących okienek”.
3. Pojawi się nowe okno, na jego dole znajduje się lista rozwijana określająca poziom blokowania. Wybierz opcję „Wysoki”.

6
Jeśli masz włączoną wysoki poziom blokowania, a chcesz zobaczyć zablokowane okno, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl, kiedy otwierasz dane okno.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

przyspieszanie przeglądarki
Przeglądarki www

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

gość
10.02.2014
Polecam ONLAN Web Blocker. Jest dobry w blokowaniu reklam i innych stron nie koniecznie przez nas chcianych.